ارزیابی ملک جهت مهاجرت و تمکن مالی برای کانادا توسط کارشناس رسمی دادگستری

ارزیابی ملک جهت مهاجرت

ارزیابی ملک جهت مهاجرت و ارزش گذاری ملک برای مقاصد ویزا و مهاجرت به کانادا، یک موضوع مهم است که تمام متقاضیان مهاجرت به آن نیاز دارند. این نیاز، نه تنها برای مهاجرت به کانادا، بلکه برای مهاجرت به کشورهای مختلف دنیا وجود دارد. وقتی فردی قصد دارد از کشور خارج شود باید از طریق اسناد مربوط به املاک و دارایی های خود، ثابت کند که تمکن مالی را برای تأمین مخارج در یک کشور خارجی دارد. تمکن مالی از طریق تهیه لیست کاملی از دارایی ها و املاک و ارائه حساب بانکی به اثبات می رسد. برای ارزیابی املاک برای مهاجرت به کانادا، خدمات وکلای باتجربه می تواند مراحل کار را ساده تر و سریع تر نماید.

ارزیابی ملک جهت مهاجرت، موضوع جدیدی نیست؛ همه ما هر ساله شاهد هستیم که از سراسر کشورهای جهان، تعداد زیادی مهاجر به کشورهای دیگر نقل مکان می کنند. همه ‌گیری جهانی کووید-19 باعث شده که بسیاری از فعالیت ‌ها در سراسر جهان از جمله سفرها – البته به جز مواردی که فرد دارای وضعیت اقامت دائم باشد و شهروندانی که می ‌توانند به کشورهای خود سفر کنند- با اختلال مواجه شود.

فهرست مطالب

ارزیابی ملک جهت مهاجرت و ارزیابی تمکن مالی

بسیاری از کشورهای مهاجر پذیر، بخصوص برای مهاجران ایرانی به تدریج، مرزها را برای مهاجرت گشوده اند. کانادا و استرالیا، دو کشور مهم هستند که جزو مقاصد مهاجرتی برای ایرانی ها محسوب می شوند. این فعالیت‌ها به تدریج با باز شدن فرودگاه‌ ها، سفارت ‌ها و مراکز وابسته آغاز می‌ شوند و افراد متقاضی مهاجرت می توانند به راحتی درخواست خود را ارائه دهند (اگرچه تعداد کمی از این مراکز در تمام مدت، درخواست ‌ها را به صورت آنلاین پردازش می کنند).

با این حال، در این شرایط ممکن است سفرهای بین‌ المللی فوراً برای گردشگران، آزاد نشود، اما برای متقاضیان مهاجرت تحصیلی و أخذ اقامت دائمی کانادا، به احتمال زیاد، باز می شود. لازم به ذکر است که تکمیل چنین درخواست ‌هایی، ماه‌ ها طول می ‌کشد، بنابراین به نظر می رسد اکنون، بهترین زمان برای کسانی است که علاقه مند به مهاجرت به کانادا هستند؛ پس بهتر است در اولین فرصت برای تهیه مدارک مورد نیاز و بخصوص برای ثبت نام و تهیه چک لیست ارزیابی ملک جهت مهاجرت اقدام نمایند.

ارزیابی ملک جهت مهاجرت
ارزیابی ملک جهت مهاجرت

ارزیابی ملک جهت مهاجرت چیست و چرا اهمیت دارد؟

اثبات وجوه مالی یا همان تمکن مالی، یکی از الزامات اساسی برای درخواست اقامت دائم یا ویزای تحصیلی است؛ مخصوصاً برای مهاجرت به کانادا، فرد باید مدرک یا مدارکی مبنی بر بودجه مالی کافی برای حمایت از خود و اعضای خانواده همراه خود، هنگام ورود به کانادا به اداره مهاجرت و شهروندی کانادا ارائه دهد. این روش معمولاً از طریق ارزیابی ملک برای مهاجرت بررسی می شود. انجام ارزیابی ملک جهت مهاجرت به این دلیل است که دولت کانادا هیچ گونه حمایت مالی برای مهاجران جدید ارائه نمی دهد و بنابراین باید مطمئن باشد که مهاجران جدید می توانند از عهده مخارج خود و اعضای خانواده خود به خوبی برآیند.

مقدار بودجه مالی مجاز برای پذیرفته شدن در سفارت کانادا بستگی به تعداد اعضای خانواده دارد و می تواند در زمان های مختلف، متفاوت باشد. در همین راستا، هنگام ارسال درخواست خود باید نشان دهید که حداقل مبلغ مورد نیاز برای رسیدگی به درخواست مهاجرت را دارید و پول و منابع مالی یا املاک باید متعلق به شما باشد (و نه قرض گرفته شده باشند).

اگر منابع پولی و مالی توسط یکی از دوستان یا خویشاوندان به شما داده شده است، باید به عنوان هدیه باشد؛ این پول که به شما هدیه داده شده است نباید توسط مدرک کتبی یا سوگند نامه از شما پس گرفته شود. یکی از مهم ترین دلایلی که ارزیابی ملک جهت مهاجرت را اثبات می کند هم همین موضوع است. دولت کانادا می خواهد مطمئن شود که شما به اندازه کافی توانایی مالی دارید و هرگز هزینه هایی را به این کشور تحمیل نمی کنید. البته ممکن است تعجب کنید و در ذهن خود بپرسید که برای مهاجرت به کانادا و دریافت اقامت دائم کانادا از چه نوع وجوهی می توانید استفاده کنید و چه نوع مدارکی را لازم است ارائه دهید؟! بسیارخب؛ گزینه هایی وجود دارد که در ادامه به اختصار به جزئیات آنها می پردازیم:

وجوه مالی پس ‌انداز:

اگر یک پس ‌انداز، معادل یا بیش از مقدار مجاز در اختیار دارید، صورت‌ حساب بانکی شما (حداقل 3 ماه قبل از درخواست) مدرک معتبر و خوبی برای اثبات تمکن مالی شما است و اگر پول شما بین چندین بانک تقسیم شده باشد، باید جزئیات هر کدام را ارائه کنید. اگر چندین حساب بانکی دارید، با کمک یک وکیل مهاجرتی با تجربه، یک فهرست کامل آماده کنید تا مراحل پردازش کار شما سریع تر انجام شود.

املاک و مستغلات:

اثبات املاک و مستغلات برای افراد مهاجر به کانادا، چیزی است که بسیاری از آن آگاه نیستند؛ باید بدانید که این نوع دارایی ها یکی از پرکاربردترین مدارک برای اثبات وجوه مالی و تمکن مالی مهاجران است. این یک واقعیت شناخته شده است که افراد قبل از ورود به کانادا یا نقل مکان به هر جای دیگری، اموال متعلق به خود را در کشور مبدأ می فروشند و پس از نقل مکان، از درآمد حاصله یا دارایی برای ایجاد خود استفاده می کنند؛ این در حالی است که فرد فقط با قصد اقامت دائم به کشور دیگر مهاجرت کند.

اگر هدف فرد از مهاجرت، اهدافی غیر از اقامت دائمی باشد، املاک و مستغلات، یک نوع اطمینان پذیری بالا است که اداره مهاجرت را توجیه می کند که فرد از توان مالی خوبی برخوردار است و بعد از مدت معین به کشور خود باز می گردد. در این روش نیز ارزیابی ملک جهت مهاجرت باید انجام شود. متقاضی مهاجرت به کانادا با اهداف غیر اقامت دائم باید پس از اتمام تحصیل یا گردش و یا کار و تجارت، به کشور خود بازگردد.

ارزیابی ملک جهت مهاجرت توسط اداره مهاجرت و شهروندی بریتانیا و کانادا کاملاً قابل قبول است. دولت کانادا از این امر استقبال می کند که بداند ملک یا املاکی که فرد مهاجر دارد، متعلق به خود اوست و ملک را به فرد یا افراد دیگر نفروخته است. مدارکی که فرد ارائه می دهد می تواند این مسئله را اثبات کند، بنابراین، اگر متقاضی مهاجرت به کانادا هستید، تنها کاری که باید انجام دهید

این است که شرکت خوبی متشکل از نقشه برداران و ارزش گذاران معتبر املاک را پیدا کنید که در نوشتن این نوع گزارش ها برای ارزیابی ملک جهت مهاجرت مهارت داشته باشند و بتوانند ارزش ملک را ارائه دهند و گزارشی را تهیه کنند که در آن تمام ویژگی ها به درستی بیان شده اند. در ارزیابی ملک جهت مهاجرت، گزارش ارزیابی باید بر روی یک کاغذ نامه ثابت نوشته شده باشد؛ گزارش باید مهر و امضا شده باشد. سپس سازمان مهاجرت می تواند میزان سهام شما را در گزارش ارزیابی بررسی کند.

املاک رهنی

یک موضوع مهم درباره ارزیابی املاک با شرایط خاص وجود دارد و آن هم املاک رهنی هستند. اگر ملک شما در رهن است، باید یک صورت ‌حساب وام مسکن از وام ‌دهنده خود ارسال کنید که نشان دهد چه مقدار پول در مالکیت ملک است، سپس یک گزارش ارزیابی ملک برای مهاجرت را همراه با آن ارسال کنید تا بتوانید میزان سهام در دسترس را مشاهده کنید.

با توجه به موارد فوق، ممکن است بخواهید با یک شرکت خود و بهترین وکلای مهاجرتی مشورت کنید تا آن شروط اولیه را برای هدف مهاجرت خود بررسی کنید. در این صورت، بهترین تیم تخصصی را در اختیار شما قرار می دهیم تا سوالات حقوقی خود را درباره مهاجرت به کانادا و اهمیت ارزیابی ملک برای مهاجرت پاسخ دهید.

ارزیابی ملک جهت مهاجرت
ارزیابی ملک جهت مهاجرت

اسرار گزارش ارزیابی ملک جهت مهاجرت و اموال برای أخذ ویزای کانادا چیست؟

ارائه گزارش و مدارک مبتنی بر ارزیابی ملک جهت مهاجرت یکی از مهم ترین مسائلی است که برای متقاضیان ویزای کانادا مطرح می باشد. اهمیت این موضوع به اندازه ای است که تبدیل به یک راز بزرگ شده و برای اکثر مهاجران، هنوز هم ناشناخته است!! چه برای ویزای مهاجرتی و چه ویزای غیر مهاجرتی، به ویژه متقاضیان انگلستان، ایالات متحده، کانادا و اروپا برای تحصیل، اهداف توریستی یا هر روش مهاجرتی دیگر، مسئله تمکن مالی و ارزیابی ملک برای مهاجرت بسیار مهم عنوان شده است.

آنچه اکثر افسران مسئول بررسی مدارک ویزا هنگام مصاحبه با متقاضی یا بررسی مدارک متقاضی به آن توجه می کنند، اثبات ارتباط قوی فرد با کشور مبدأ است که احتمال بازگشت متقاضی را پس از گردش در کشور هدف، یا اتمام دوره تحصیل به کشور خود ایجاد می کند. این مدارک می توانند از جنبه های مختلفی اثبات شوند که املاک و مستغلات، یکی از آنها است.

روابط خانوادگی (وضعیت تأهل، فرزندان و غیره)، مدارک مالی مانند وضعیت شغلی، وضعیت حساب بانکی و دارایی های املاک، نمونه ای از مثال فوق هستند و به همین دلیل است که برای متقاضیانی که دارای ملک و املاک قابل توجهی هستند توصیه می شود مدارک ارزیابی ملک جهت مهاجرت را ارائه دهند. این مدرک، یک گزارش است که نشان می ‌دهد ارزش پولی دارایی‌ های فرد برای صدور ویزا بسیار زیاد است، و پشتوانه قوی‌ تری برای اثبات وجوه و اعتبار مالی ارائه می‌ دهد.

اغلب اوقات، اداره مهاجرت یا نماینده متقاضی مهاجرت به کانادا ممکن است از فرد بخواهد که یک گزارش رسمی و کتبی از ارزیابی ملک برای مهاجرت، با ارزش معادل بازار فعلی در مورد املاک مسکونی خود ارائه دهد تا به درخواست شهروندی او کمک کند و با آن مطابقت داشته باشد. برای اثبات وجوه برای متقاضی مهاجرت، بسیار مهم است که به اداره مهاجرت ثابت کند که دارایی او ارزشمند و ثابت است.

 به طور معمول، ارزیابی ملک جهت مهاجرت و أخذ ویزای کانادا در موارد زیر مورد نیاز است:

  • اهداف مطالعه و تحصیل
  • اهداف توریستی
  • مهاجرت دائم
  • هدف بازدید از اقوام
  • اهداف کسب و کار
  • هدف صادرات – واردات
  • اهداف قانونی (طلاق، ازدواج، فرزندخواندگی و غیره)
  • اهداف درمان و پزشکی

هدف و مزایای ارزیابی اموال و ارزیابی ملک جهت مهاجرت چیست؟

املاک و مستغلات، یک فرصت عالی برای سرمایه گذاری و ایجاد ثروت است. احتمالاً تا به حال، شما به برنامه ریزی روی املاک و خرید و فروش ملک فکر کرده اید. ارزیابی املاک، بخشی دیگر از برنامه ریزی برای مهاجرت به کانادا است. وقتی در مورد املاک و مستغلات با وکیل مهاجرتی خود صحبت می کنید، باید موارد زیادی را در نظر داشته باشید. مقررات و قوانین زیادی وجود دارد که شما باید از آنها پیروی کنید تا گزارش های قابل قبول و کارآمد برای اثبات املاک و مستغلات داشته باشید.

اثبات تمکن مالی و گزارش های دارایی ها و املاک و مستغلات، هم به وضعیت خود فرد در کشور مبدأ کمک می کند و همچنین ثروت شما شما را به اثبات می رساند و سریع تر می توانید ویزای خود را دریافت کنید. هر کشوری دستورالعمل هایی در مورد ارزیابی ملک برای مهاجرت و مدیریت امور مالی املاک و مستغلات دارد. بهترین وکلای حقوقی و مهاجرتی می توانند در این زمینه شما را راهنمایی کنند. وکیل پایه یک دادگستری با تکیه بر تجربه و دانش حرفه ای خود، متقاضیان مهاجرت را در تهیه فهرست کاملی از اموال و دارایی ها یاری می رساند.

1-هدف از ارزیابی اموال چیست؟

ارزیابی اموال به شما کمک می کند تا از وضعیت ملک خود و ارزش مالی و پولی آن آگاه شوید و از مزایای آن برای أخذ ویزا استفاده کنید. بدون اطلاعات ارزشمند در مورد روند بازار ملک، درک پول یا منابع مالی شما برای خرید و فروش ملک یا اهداف دیگر، غیرممکن خواهد بود. ارزیابی ملک جهت مهاجرت به رتبه بندی قیمت ملک نیز کمک می کند.

ارزش گذاری ملک می تواند به درک مراحل معامله، مانند قیمت فروش، ارزش ملک و خانه، تعویض خانه و خرید ملک، کمک کند. ارزش گزاری به طور کلی به شما کمک می کند تا از روند بازار مطلع باشید و به عنوان یک مالک، می توانید ارزش مسکن و املاک و مستغلات خود را تخمین بزنید.

یک ارزش‌ گذار حرفه ‌ای و با تجربه برای ارزیابی ملک برای مهاجرت، نظر قابل اعتماد و مشاوره قوی در مورد داده‌ های املاک به شما ارائه می ‌دهد. این افراد، متشکل از مشاوران املاک، مشاوران حقوقی ملک و وکلای مهاجرتی خبره هستند و به موفقیت شما در امر دریافت ویزای کانادا بسیار کمک خواهند کرد؛ این کار، در نهایت به سود وضعیت شما خواهد بود. ارزیابی ملک جهت مهاجرت توسط بهترین وکلای دادگستری، همچنین به جلوگیری از ریجکت شدن درخواست أخذ ویزای کانادا و انجام بهتر مراحل ویزا و اقامت کانادا بسیار کمک خواهد کرد.

ارزیابی ملک جهت مهاجرت
ارزیابی ملک جهت مهاجرت

2-مزایای ارزیابی اموال چیست؟

ارزیابی املاک و مستغلات که توسط متخصصان انجام می شود می تواند از طرق مختلف به شما کمک کند. هنگامی که ارزش گذاری خانه را انجام می دهید، این کار مطابق با تغییرات بازار در کشور مبدأ انجام می گیرد. مهم ترین مزایای این کار، سهولت در مراحل دریافت ویزای کانادا و تایید شدن از سوی ادامه مهاجرت است؛ چون با این مدرک، شما نشان می دهید که تمکن مالی قوی دارید.

فهرست اسناد مورد نیاز برای ارزیابی ملک جهت مهاجرت

1-برای ارزیابی زمین و ساختمان و اثبات تمکن مالی باید موارد زیر را ارائه دهید:

  • سند اجاره یا سند خرید ملک
  • آخرین صورت حساب برای نگهداری از این املاک
  • نقشه های ساختمانی مصوب و سایر نقشه ها از مراجع ذیصلاح به همراه تصویب نامه
  • در صورت امکان، گواهی پایان کار از مراجع مربوطه
  • آخرین قبض برق ملک
  • آخرین رسید مالیات بر دارایی
  • تأییدیه بازرس کارخانه (در صورت وجود)
  • بیمه نامه اموال (در صورت وجود)

2-برای ارزیابی کارخانه و ماشین آلات، باید مدارک زیر را ارائه دهید:

  • لیست دقیق ماشین آلات کار
  • نام عمومی تجهیزات و دستگاه ها، سال ساخت، شماره مدل، شماره نوع، شماره سریال سازنده، نام تجاری
  • در صورت خرید دستگاه دست دوم؛ سال ساخت، شناسنامه تجهیزات و اطلاعات سازنده
  • ارائه اطلاعات پلاک و نام همه دستگاه ها به همراه جزئیات موتورهای محرک
  • ارائه فهرستی از تجهیزات متحرک و کمکی
  • ارائه نام محصولات، روش های بازاریابی و فروش و فهرستی از دارایی های تولید
  • گزارش روش تولید، مواد مصرفی، محصولات تولیدی، مشتریان عمده و غیره

روش های رایج برای ارزیابی ملک جهت مهاجرت

گزارش ارزش گذاری ملک به صاحب ملک داده می شود تا وضعیت خانه و ارزش آن در بازار، بهتر مشخص شود. این گزارش به خریداران و همچنین فروشندگان در ارزیابی بهتر ارزش ملک کمک می کند. این کار نه تنها برای خرید و فروش اهمیت دارد، بلکه برای مهاجرت هم بسیار به آن توجه می شود.

ارزیابی ملک برای مهاجرت برای أخذ اقامت دائم کانادا در مورد تمامی املاک مسکونی، صنعتی، تولیدی، زمین های زراعی، باغ، ویلا، کسب و کار و … قابل اجرا است. بهترین وکلای دادگستری می توانند افراد را در این زمینه راهنمایی کنند.

روش های ارزیابی اموال و فرآیند ارزیابی ملک برای مهاجرت به موقعیت ملک، کیفیت ساخت و ساز، نگهداری ملک، نزدیکی به توسعه های زیرساختی اصلی و موارد دیگر بستگی دارد. ایمنی و امنیت آپارتمان یا ویلا یا خانه مسکونی، یکی دیگر از عواملی است که در زمان حاضر به دقت مورد توجه قرار گرفته است. در بخش زیر، روش های مهم ارزیابی اموال آورده شده است.

ارزیابی ملک جهت مهاجرت
ارزیابی ملک جهت مهاجرت

ارزش گذاری ملک از طریق تبدیل به سرمایه:

روش ارزش گذاری ملک از طریق تبدیل به سرمایه، با قدرت درآمدزایی آن رابطه مستقیم دارد. این روش یک روش عملی و محتاطانه است که دیدگاه منصفانه ای از ارزش یک ملک را گسترش می دهد. این روش شامل تبدیل جریان درآمد ملک به یک سرمایه مناسب است. این روش می تواند ثابت کند که فرد چقدر توانایی مالی دارد و اگر املاک خود را بفروشد، در کشور مقصد مهاجرتی خود، چه وضعیت مالی خواهد داشت.

روش مقایسه ای:

این روش برای ملک مسکونی یا خرید ملک، و نه برای اهداف سرمایه گذاری، بهترین گزینه است. در این روش، آخرین رقم فروش ملک در بازار، بررسی می شود. آخرین رقم، نشانه ای از ارزش ملک در بازار روز است و می تواند معیاری از ارزش سرمایه باشد.

روش بررسی پتانسیل توسعه:

این روش برای ارزیابی ملک جهت مهاجرت زمانی استفاده می شود که یک ملک دارای پتانسیل توسعه یا بازسازی مجدد باشد. ارزیابی‌ ها برای املاک به طور مرتب توسط افرادی انجام می ‌شود که املاک مسکونی را خریداری می‌ کنند؛ افرادی که در بازسازی خانه ها فعالیت می کنند، معتقدند اگر پول برای بهبود و نوسازی هزینه شود، می ‌تواند موجب ارزشمندتر شدن یک خانه یا ملک شود. این روش به طور کلی در پروژه های توسعه قابل اجرا است.

روش پیمانکاران:

روش هزینه / روش پیمانکاران، برای ارزیابی ملک فرض می‌ کند که یک خریدار احتمالی آماده است؛ همان مبلغی را باید برای محل بپردازد که برای خرید ملک مشابه در جای دیگر در بر دارد. طبق این روش، فرض می شود که اگر خریدار وجود داشت، ملک را چگونه و با چه شرایطی می فروختند.

روش سوددهی:

برای انواع خاصی از دارایی، ارزش سرمایه بر اساس میزان تجارت یا تولید در ملک برآورد می شود. در این موارد، از روش برای بررسی درآمد ناخالص و سپس کسر هزینه های کاری استفاده می شود؛ این روش معین می کند که به طور مثال، یک کارگاه یا کارخانه تولیدی، چه میزان درآمد خالص دارد و هزینه های سالانه و ماهانه او چقدر است. این روش برای کسانی که با اهداف کار و تجارت به کانادا مهاجرت می کنند می تواند یک مزیت مهم محسوب شود.

گزارش ارزیابی ملک جهت مهاجرت توسط بهترین وکلای دادگستری تهیه می شود

گزارش ارزش گذاری املاک و مستغلات و ارزیابی ملک برای مهاجرت توسط ارزیابان خبره، متشکل از تیم حرفه ای وکلای مهاجرتی و وکلای حقوقی دادگستری تهیه می شود. ارزش تخمینی یک ملک فقط در یک تاریخ یا دوره زمانی معین معتبر است، زیرا شرایط بازار، فضای سرمایه گذاری و سایر عوامل به طور مکرر تغییر می کنند. در یک دوره باید برای مهاجرت اقدام کنید و در همان زمان، ارزیابی ملک را توسط وکلای حقوقی انجام دهید.

ارزیابی ملک جهت مهاجرت
ارزیابی ملک جهت مهاجرت

جمع بندی و نتیجه گیری

اکنون که با اهمیت ارزیابی ملک جهت مهاجرت آشنا شدید، خوشحال هستیم که می توانیم یک شرکت حرفه ای را به عنوان یک تیم پیشرو از بهترین وکلای حقوقی مهاجرتی به شما معرفی کنیم. خدمات حرفه‌ ای در زمینه ارزیابی املاک و مستغلات برای اهداف مهاجرتی، أخذ ویزای کانادا بر اساس نیاز مشتریان ارائه می شود. گزارش ارزیابی در زمان اعطای ویزا مورد نیاز است، پس شما باید حرفه ای ترین وکلای مهاجرتی را در کنار خود داشته باشید.

هدف ما کمک به افرادی است که به دنبال تهیه گزارش های معتبر از دارایی ها و املاک خود هستند تا بتوانند در کوتاه ترین زمان، ویزای کانادا را دریافت کنند. تیم حرفه ای ما از برنامه های متقاضیان مهاجرت پشتیبانی می کند و شانس آنها را برای دریافت ویزا افزایش می دهد. تیم ما در این موارد، با تجربه هستند و به بسیاری از مشتریان در این نوع برنامه ها و مسائل مهاجرت کمک کرده اند. اگر شما مستقیماً به ما مراجعه کنید و یا از یک نماینده مهاجرتی کمک بگیرید، باز هم به شما اطمینان می دهیم که بهترین خدمات و بالاترین ارزش ممکن را در ملک خود دریافت خواهید کرد.

تیمی حرفه ای از ارزش ‌گذاران حرفه‌ ای با استانداردهای بالای خدمات ارزیابی ویزا، خدمات ارزیابی مهاجرت مشغول به فعالیت هستند. به شما کمک می کنیم مسیر مهاجرت به بریتانیا، ایالات متحده آمریکا، کانادا، تمام کشورهای اروپایی، استرالیا، نیوزلند و …. را به راحتی طی نمایید.

گزارش های ارزیابی ملک جهت مهاجرت، تهیه شده از طریق تیم ما، همیشه توسط وزارت مهاجرت و شهروندی پذیرفته شده است، بنابراین شما می توانید هنگام ارسال درخواست ویزای خود اطمینان داشته باشید که مراحل کار به نحو مطلوب انجام خواهد گرفت. بهترین خدمات ارزیابی اموال و دارایی ها برای افرادی که به دنبال درخواست ویزا هستند ارائه می شود.

ضمناً توجه داشته باشید که علاوه بر ارزیابی ملک برای مهاجرت، کلیه خدمات ارزشیابی حرفه ای از قبیل ارزیابی مالیات بر سرمایه، ارزیابی جواهرات، ارزیابی کارخانه و ماشین آلات، ارزیابی بیمه، ارزیابی ملک اجاره ای، مدیریت پروژه، ارزیابی زمین و غیره را با تیمی متخصص از سوی ما ارائه می شود و مشتریان ما از خدمات، رضایت کامل دارند.

 

منابع: