مشاوره مهاجرت رایگان – انتخاب بهترین کشور برای مهاجرت با شرایط شما

 مشاوره مهاجرت رایگان مجموعه خدمات مشاوره ای است که از سوی بهترین وکلای حقوقی و مهاجرتی و مشاوران متخصص در این حوزه به متقاضیان مهاجرت به کشورهای خارجی داده می شود. تفاوتی نمی کند که فرد متقاضی، تمایل به مهاجرت از طریق تحصیلی دارد یا می‌ خواهد از روش های کار و تجارت یا روش دیگری به یکی از کشورهای خارجی مهاجرت کند؛ بدون شک، این فرد به خدمات مشاوره ویژه مهاجرت نیاز خواهد داشت. مطالب و سرفصل های متعددی در جلسه مشاوره به متقاضیان مهاجرت ارائه می‌ شود. این سرفصل ها مطابق با نیازهای مهاجران به کشورهای مختلف جهان تنظیم شده است.

استفاده از خدمات مشاوره مهاجرت رایگان باعث می شود متقاضیان مهاجرت، اعتماد بیشتری به موسسات مهاجرتی  برای اهداف مختلف پیدا کنند. از آنجایی که امر مهاجرت یک موضوع بسیار مهم است، بنابراین نباید حتی کوچک ترین اشتباه و خطا در این زمینه مرتکب شد. مهاجرت از طریق پیدا کردن شغل در یک کشور خارجی، راه اندازی کسب و کار و مهاجرت تحصیلی، سه گزینه پرطرفدار هستند که اخیراً بسیار رواج پیدا کرده است. متقاضیان مهاجرت باید از ابعاد مختلف کاری که می خواهند انجام دهند، اطلاع پیدا کنند و شرایط زندگی را در کشور مورد نظر خود به دقت ارزیابی کنند. کمک گرفتن از مشاوران مهاجرتی در این زمینه مسیر را هموار تر خواهد کرد.

طبق توضیحات فوق، این سوال برای متقاضیان مهاجرت مطرح می ‌شود که چگونه بهترین مشاور مهاجرتی را پیدا کنیم و درباره چه موضوعاتی باید این متخصص صحبت کنیم.

در ادامه به مفاهیم متعددی درباره خدمات مشاوره مهاجرتی، مزایا و ضرورت این جلسات اشاره خواهیم کرد. همچنین نکات مهم برای پیدا کردن بهترین کشور برای مهاجرت را نیز بررسی خواهیم نمود. در پایان شما می توانید بهترین تصمیم گیری را برای انتخاب کشور هدف خود داشته باشید.

5 نکته اصلی که به شما کمک می کند مشاور مهاجرتی مناسب را پیدا کنید

اگر تصمیم دارید به کشور خارجی مهاجرت کنید و هدف خود را از این کار مشخص کرده‌ اید، دقیقاً می دانید که چه چیزی می خواهید و همین می تواند یک نقطه عطف در زندگی شما باشد. با این حال، این حرکت و تصمیم گیری با انتخاب بهترین مشاور مهاجرتی همراه خواهد بود. در جلسات مشاوره مهاجرت رایگان، مواردی از جمله درخواست ویزا و جمع آوری و آماده سازی مدارک مورد نیاز به شما کمک می ‌کند؛ در حالی که شرکت ‌های زیادی این خدمات مشاوره ای را ارائه می‌ دهند، باید از درخواست خود مطمئن باشید و در ادامه اطمینان حاصل کنید که از خدمات حرفه ای و معتبر از بهترین مشاوران مهاجرتی استفاده خواهید کرد.

اگر با اهداف کار و تجارت به کشور خارجی مهاجرت می کنید، بدون شک تمایل ندارید که شغل خود را از دست بدهید. این وضعیت درباره مهاجرت تحصیلی هم وجود دارد. تعداد زیادی مشاوران با مجوز یا بدون مجوز در این بازار در حال فعالیت هستند و بنابراین انتخاب مشاور مهاجرت، تصمیم گیری سخت خواهد بود و در عین حال، بر روی فرآیند سفر و مهاجرت شما تاثیرگذار است.

در ادامه این قسمت شما را با 5 نکته اصلی آشنا می کنیم که به عنوان راهکار انتخاب بهترین مشاور مهاجرتی برای شما مفید هستند:

نکته اول: اعتبار کاری مشاور را بررسی کنید

باور داشته باشید یا خیر، روند مهاجرت بسیار پیچیده خواهد بود. از این جهت، در حالت ایده ‌آل باید مطمئن شوید که با یک مشاور مهاجرتی متخصص و حرفه ای صحبت می کنید. مشاورانی که در مهاجرت به یک کشور خاص، اعتبار و تخصص دارند، افراد بهتری برای خدمات مشاوره گرفتن هستند.

به طور مثال شما می توانید یک مشاور خوب برای مهاجرت به کانادا انتخاب کنید. این فرد قطعاً درباره جزئیات ریز و درشت مهاجرت به کانادا، تجربه چندین ساله دارد و می تواند فراز و نشیب های این مسیر را به شما نشان دهد. حتی برخی از حرفه ای ترین وکلای مهاجرت به کانادا هم عضو انجمن های مهاجرتی حقوق شهروندی کانادا یا انجمن کالج مشاوران مهاجرت در این کشور هستند. این افراد قطعاً بهترین گزینه‌ ها برای خدمات مشاوره مهاجرت رایگان محسوب می شوند.

بنابراین وقتی می خواهید مشاور انتخاب کنید، همیشه گزینه ها و اطلاعات مناسب از آن مشاور یا موسسه مشاوره ای را بررسی کنید. قطعاً اطلاعاتی که جمع آوری می کنید بر روی تصمیم گیری شما تاثیر گذار است. برای اینکه بفهمید آیا مشاور مهاجرتی مورد نظر شما فردی است که از دانش و تجربه کافی برخوردار است و فعالیت او قانونی است، کافیست به وب سایت موسسه یا وب سایت وکلای مهاجرتی مراجعه کرده و این موارد را استعلام بگیرید.

نکته دوم: از دیگران درباره مشاور مهاجرتی پرس و جو کنید

دومین نکته برای اینکه بهترین مشاور مهاجرتی را پیدا کنید این است که از کسانی که قبلاً از این مشاور کمک گرفته اند پرس و جو کنید. وقتی قرار است برای اولین بار با یک مشاوره مهاجرتی به صورت تلفنی یا حضوری صحبت کنید، یا ملاقاتی داشته باشید، باید حساسیت بیشتری به خرج دهید. ممکن است این احساس را داشته باشید که مشاوره گرفتن از آنها هیچ مشکلی به وجود نمی آورد، اما ممکن است در بین کار خلاف این موضوع ثابت شود.

حتماً از فردی که به عنوان مهاجر انتخاب مشاور مهاجرتی انتخاب کرده ‌اید بخواهید که چند نفر از مشتریان قبلی و فعلی خود را به شما معرفی کند، سپس با آنها گفتگو کنید. همچنین ممکن است در مورد برخی مسائل و مشکلاتی که آنها هنگام کار با این مشاور داشته اند، صحبت هایی را داشته باشید. حرف‌ های آنها را خوب بشنوید و سعی کنید نقاط قوت و نقاط ضعف را برای تصمیم‌ گیری نهایی یادداشت نمایید.

نکته سوم: اعتبار مشاور مهاجرتی را در فضای آنلاین هم بررسی کنید

شخصی که خدمات مشاوره مهاجرت رایگان را ارائه می دهد باید از هر نظر اعتبار داشته باشد؛ چه در فضای فیزیکی و در موسسه، و چه در فضای آنلاین در قالب وب سایت و شبکه های اجتماعی. پیشنهاد ما این است که برای بررسی اعتماد اعتبار یک مشاور مهاجرتی، نام شخص مشاور یا موسسه مهاجرتی را در موتور جستجوگر گوگل جستجو کنید و اگر متوجه شدید که رتبه متوسطی دارند، یا حتی بالاترین رتبه را به دست آورده اند، همکاری خود را می توانید با اطمینان خاطر ادامه دهید. علاوه بر این می توانید مقالات منتشر شده در وب سایت های مهاجرتی را بررسی کنید و ببینید که آیا نامی از این مشاوران وجود دارد یا خیر.

چنانچه به وبسایت مشاوره مهاجرتی مراجعه کردید، می توانید نظرات مشتریان را در وبسایت بخوانید و در نهایت اطلاعات بیشتری در مورد خدمات و محصولات آنها به دست می آورید و این به تصمیم گیری شما کمک می کند. حتی می توانید افتخارات جوایز و تقدیر نامه ها شعبه های مختلف و سابقه ‌ای که در وبسایت ثبت کرده اند را نیز بررسی کنید. تمام این موارد نشان دهنده این است که آیا مشاوری که انتخاب کرده اید قابل اعتماد است و سابقه خوبی دارد یا خیر.

نکته چهارم: مشاور مهاجرتی با دانش تخصصی را انتخاب کنید

چهارمین نکته برای پیدا کردن بهترین متخصص برای مشاوره مهاجرت رایگان، پرداختن به دانش و تخصص مشاور است. هنگام تحقیق در مورد مشاوران مهاجرتی، قاعده‌ کلی باید این باشد که هرگز تصمیم گیری عجولانه نداشته باشید و به سرعت هزینه مشاوره را پرداخت نکنید. قبل از اینکه هزینه های زیادی را برای بررسی مدارک و صدور ویزا و هر گزینه دیگری بپردازید، ضرورت دارد که ببینید آیا مشاور، یک فرد تخصصی است یا خیر؛ آیا دانش تخصصی در این زمینه دارد یا خیر؛ و آیا می تواند شما را با قوانین مراحل مهاجرت و بسیاری جزئیات دیگر برای هر کشور خارجی راهنمایی کند یا خیر.

سعی کنید مشاورانی را انتخاب کنید که تجربه اختصاصی برای مهاجرت به یک کشور خاص را داشته باشند. مثلاً یک مشاور مهاجرتی فقط در حوزه مهاجرت به آلمان کار می ‌کند و مشاور دیگر فقط متقاضیان مهاجرت به ایتالیا را راهنمایی می نماید؛ این مشاوران بیشتر قابل اعتماد هستند.

نکته پنجم: با مشاور مهاجرتی، یک جلسه مصاحبه داشته باشید

پنجمین نکته مهم درباره پیدا کردن بهترین مشاور مهاجرتی مناسب این است که در پایان حتماً قبل از تصمیم گیری، با این مشاور یک جلسه مصاحبه داشته باشید. اغلب موسسات مهاجرتی سعی می کنند برای جلب اعتماد متقاضیان مهاجرت حتماً جلسه ای را به عنوان مشاوره مهاجرت رایگان برگزار کنند. شما نیز باید از این فرصت استفاده کنید. در جلسه مصاحبه حضوری، تعاملی که با مشاور دارید، یک مصاحبه تلقی می ‌شود و می ‌تواند باعث شود که به او اعتماد کنید یا درباره ادامه کار منصرف شوید. این یک تصمیم گیری مهم است که به آینده شما مربوط می ‌شود و زمان و هزینه زیادی را هم در بر خواهد داشت.

حتی اگر بهترین مشاور مهاجرتی را پیدا کردید، باید سایر مهارت های او را هم در نظر بگیرید. مثلاً مشاور مثبت اندیش، با انگیزه، پر انرژی، حرفه ای، در دسترس بودن، پاسخگویی صریح و آشکار و حمایت از متقاضی مهاجرت و داشتن روابط مثبت در گفتگو، امتیازاتی است که می ‌تواند یک مشاور را از سایرین متمایز سازد.

در جلسه مشاوره مهاجرت درباره روش های انتخاب بهترین کشور برای مهاجرت با او صحبت کنید. درباره اطلاعات و مدارک مورد نیاز برای تکمیل فرم درخواست مهاجرت، انتخاب بهترین روش مهاجرتی، هزینه ها و شرایط زندگی در کشور خارجی کاملاً با مشاور صحبت کنید. به این ترتیب بهترین تصمیم‌ گیری را خواهید داشت.

چرا به خدمات مشاوره مهاجرتی نیاز داریم؟

دلایل زیادی وجود دارد که شما را ملزم می سازد از یک مشاور مهاجرتی حرفه ‌ای کمک بگیرید. این افراد کسانی هستند که شما را درباره قوانین پیچیده مهاجرت راهنمایی می ‌کنند، بنابراین ریسک ‌پذیری ریجکت شدن درخواست شما به حداقل می ‌رسد.

از طرف دیگر، مشاوران مهاجرتی به شما کمک می ‌کنند تا درخواست خود را با رعایت قوانین و مقررات کشور هدف تنظیم کنید و مطمئن شوید که در زمان مناسب، اسناد قانونی و معتبر خود را ارسال کرده اید.

بهترین وکیل یا مشاور مهاجرتی، خدمات مشاوره مهاجرت رایگان را قبل از هر اقدامی که به شما ارائه می دهند و ادامه کار را نیز با قیمتی مقرون به صرفه انجام خواهند داد.

لازم به ذکر است که استفاده از خدمات مشاوره مهاجرتی، هیچ تضمینی برای موفقیت در تایید درخواست ویزای شما نیست، اما اگر یک متخصص با تجربه در کنار شما باشد، شانس موفقیت بیشتری را به شما خواهد داد

مشاور مهاجرت چه کسی است و چه وظایفی بر عهده دارد؟

فردی که به عنوان مشاور مهاجرت فعالیت می کند، یک وکیل مهاجرتی یا یک متخصص در امر مشاوره مهاجرت رایگان است و می تواند این مسیر را به متقاضیان مهاجرت با جزئیات کامل توضیح دهد. در راحت ترین تعریف و ساده ترین عبارت، به طور کلی، سه نوع فرد متخصص از نظر قانونی مجاز هستند که متقاضیان مهاجرت را راهنمایی کنند؛ به طور مثال، اگر متقاضی مهاجرت به کانادا باشید، فردی که شما را راهنمایی می ‌کند باید از قوانین کانادا و مهاجرت به هر یک از استان های کانادا به طور تخصصی اطلاع داشته باشد.

در نگاه کلی، سه فرد به عنوان مشاور مهاجرت تعریف شده اند؛ دسته اول مشاوران مهاجرت قانونی به یکی از کشورهای خارجی هستند؛ این افراد، وظایف تعیین شده ای دارند که در ادامه به آن می پردازیم.

دسته دوم از افرادی که خدمات مشاوره مهاجرتی را ارائه می دهند، وکلای حقوقی و مهاجرتی هستند که دارای مجوز از انجمن حقوقی و کانون وکلا می باشند. این وکلا با مدرک معتبر با موسسات مهاجرتی همکاری دارند.

دسته سوم از وکلا که می‌ توانند متقاضیان مهاجرت به کشورهای خارجی را راهنمایی کنند، شامل حقوق ‌دانان هستند که مجوز فعالیت را دارند.

اما این سوال پیش می آید که کدام یک از سه دسته فوق برای خدمات مشاوره مهاجرتی مناسب تر هستند؛ قطعاً تسلط داشتن به قوانین مهاجرتی، شرط اول است؛ اما پیشنهاد می کنیم شخصی را انتخاب کنید که یک سابقه درخشان در امر مهاجرت داشته باشد؛ یعنی جزو دسته اول باشد که همان مشاوران مهاجرت هستند. این مشاوران می ‌توانند مدرک تخصصی مهاجرت داشته باشند یا حتی می توانند یک وکیل مهاجرتی باشند.

آن دسته از مشاورانی که به طور تخصصی در هر کشور فعالیت می کنند، انتخاب بهتری هستند. منظور از این جمله آن است که یک مشاور می تواند متقاضی را برای یک کشور به خصوص راهنمایی کند. به طور مثال، مشاور مهاجرتی دارای تخصص مهاجرت به کانادا است و می ‌تواند متقاضی مهاجرت به کانادا از طریق کار را بهتر راهنمایی کند. این شامل مشاوره دادن برای پیدا کردن شغل مناسب در استان کبک در کانادا می باشد. در ادامه، جزئیات درخواست مهاجرت و ویزا از طریق اکسپرس اینتری را هم برای متقاضی شرح می دهند.

وظیفه مشاورانی که در حوزه مهاجرت فعالیت می‌ کنند این است که متقاضی مهاجرت را در تمام انواع مسائل مهاجرتی راهنمایی کنند. از جمله این موارد شامل بررسی درخواست صدور ویزا، درخواست مهاجرت، تکمیل کردن فرم کاغذی یا فرم آنلاین مهاجرت، آماده کردن مدارک لازم، تاییدیه های مالی و حساب بانکی و سایر موارد است.

برای مهاجرت تحصیلی برگزاری جلسه مشاوره مهاجرت رایگان، بیش از هر چیز دیگری ضرورت دارد؛ چون متقاضی مهاجرت، فردی که به دنبال انتخاب بهترین کشور برای مهاجرت و ادامه تحصیل می باشد، بنابراین باید بهترین مشاوران مهاجرتی را در کنار خود داشته باشد. مشاورانی را انتخاب کنید که نظم و انضباط دارند و طبق یک برنامه دقیق شما را راهنمایی می کنند.

آیا می ‌توانیم از وکلای مهاجرتی کمک بگیریم؟

یکی از سوالات مهمی که برای متقاضیان مهاجرت مطرح است این که می خواهند بدانند آیا حتماً برای امور مهاجرتی خود از مشاوره باید کمک بگیرند یا و وکلای حقوقی هم می توانند برای آنها مفید باشند؟!

پاسخ به این سوال، نیازمند بررسی یک سری جزئیات است. هر نوع و کیل حقوقی می ‌تواند نماینده فرد متقاضی مهاجرت باشد. به هر حال، وکلا از گزینه‌ های حقوقی به خوبی مطلع هستند و دانش تخصصی دارند اما شاید یک وکیل، به درستی از قوانین یا فرایندهای مهاجرتی اطلاعی نداشته باشد.

از طرف دیگر، لازم به ذکر است که کاری که توسط یک وکیل مهاجرتی و یک مشاور مهاجرتی انجام می ‌شود تقریباً یکسان است. شما برای مشاوره مهاجرت رایگان برای هر دو گزینه می توانید درخواست دهید. مراحل درخواست دادن شما هم مشابه است. مدارکی را هم که باید آماده کنید یکسان خواهد بود، اما تنها تفاوت بین این دو گزینه این است که تعداد کمتری از وکلای حقوقی پیدا می ‌شوند که به امور مهاجرتی تسلط داشته باشند و این می ‌تواند یک نقص برای ادامه امور محسوب شود.

این در صورتی است که اگر از مشاور مهاجرتی کمک بگیرید، هیچ مشکلی در ادامه کار نخواهید داشت. مشاور به تمام پیچ و خم های مهاجرت به کشور خارجی مورد نظر شما آگاه است.

به طور مثال اگر تصمیم داشته باشید به کانادا مهاجرت کنید، کارهای حقوقی و درخواست های شما فرآیند پیچیده ای خواهد داشت و تنها یک متخصص خبره و با تجربه و آگاه به قوانین مهاجرت و شهروندی کانادا می تواند شما را راهنمایی کند.

برخی قوانین در کانادا هستند که اگر از آنها اطلاع نداشته باشید و به این کشور مهاجرت کنید، شما را دچار دردسر می کنند. با هر هدفی که تمایل به مهاجرت به کشور خارجی را دارید، با مشاور خود مشورت کنید. أخذ مجوز کار در کشور خارجی، أخذ ویزای تحصیلی و مهاجرت یا راه اندازی یک کسب و کار در کشور خارجی، همه، نیاز به مشاوره مهاجرت رایگان و ادامه مسیر خواهند داشت.

ویژگی های یک مشاور مهاجرتی خوب چیست؟

اگر متقاضی مهاجرت به کشور خارجی هستید حتماً به این فکر می کنید که یک مشاور حقوقی یا مهاجرتی خوب و حرفه ‌ای و موفق باید چه ویژگی هایی داشته باشد. قطعاً هم همینطور است! بدون شک، از آنجایی که هزینه و وقت زیادی را باید در این راه صرف کنید، باید با چشم باز وارد مسیر شوید. مشاورانی که خدمات مشاوره مهاجرتی را ارائه می دهند، جزو بهترین ها هستند، بنابراین لازم است شخص شما هم با حساسیت بیشتری آنها را انتخاب کنید.

مشاور حرفه ای مهاجرت، فردی است که به افرادی که می خواهند برای تحصیل، کار، سفر یا اهداف تجاری به کانادا یا هر کشور دیگری سفر کنند، یا مهاجرت کنند و شهروندی را دریافت نمایند، خدمات پشتیبانی، مشاوره و کمک حقوقی ارائه می دهد.

مشاور مهاجرت، مسئول ارائه مشاوره و راهنمایی به مشتری در مورد نحوه دریافت مدارک مورد نیاز و تکمیل این فرآیند بدون هیچ مشکلی است. مشاور مهاجرت باید در فرصت های زمانی دقیق، کار کند و به طور مداوم از طریق ایمیل، جلسات حضوری یا تلفن با مدیران و مشتری ارتباط برقرار کند. مهمتر از همه، مشاور مهاجرت باید درک قوی از روش های مهاجرت و همچنین قوانین مرتبط داشته باشد. در ادامه به 4 ویژگی مهم که هر مشاور مهاجرتی موفق باید داشته باشد اشاره داریم:

  • آشنایی کامل با قوانین مهاجرتی

اولین ویژگیی که هر مشاور حقوقی یا مشاور مهاجرتی باید داشته باشد، آشنایی کامل با قوانین مهاجرتی است. تمام داوطلبانی که متقاضی ارائه خدمات مشاوره مهاجرت رایگان و غیررایگان هستند باید با قوانین مهمی از جمله پناهندگی، مهاجرت قوانین هر کشور مدارک شرایط و ضوابط آشنا باشند. همچنین افراد باید در آزمون مهارت ها و تایید صلاحیت شرکت کنند و نمره قبولی را به دست آورند. از بهترین مشاوران مهاجرتی انتظار می رود که سوابق و فهرست فعالیت های خود را ارائه دهند تا توسط موسسه حقوقی و مهاجرتی به تایید برسند.

  • داشتن مهارت‌ های ارتباطی فوق العاده

یکی دیگر از مهمترین ویژگی های مشاور خوب برای امر مهاجرت، داشتن ارتباط موثر و قوی با اطرافیان است. مهارت های ارتباطی خوب هم برای جلسه مشاوره مهاجرت رایگان و هم برای ادامه مسیر ارتباط مثبتی را بین مشاور و متقاضی برقرار می کند. شغلی که با راهنمایی و مشاوره به متقاضیان مهاجرت در ارتباط باشد، به منزله کار تیمی تلقی می شود و می تواند به جلب اعتماد از سوی مراجعین کمک کند.

مشاوران مهاجرتی در زمینه‌ های مختلفی با مراجعین خود صحبت می کنند؛ به حرف های آنها خوب گوش می‌ دهند؛ احساسات آنها را درک می‌ کنند و سعی می‌ کنند یک کانال ارتباطی مفید و مناسب را برای انجام ادامه کار پیدا کنند. مشاورانی که روابط اجتماعی مثبتی دارند، افرادی قابل اعتماد هستند که روز به روز بر متقاضیان موسسه مهاجرتی می افزایند.

  • تسلط به دو زبان خارجی

یکی از مهمترین ویژگی هایی که هر مشاور مهاجرتی باید داشته باشد، تسلط به حداقل دو زبان خارجی است. یک مشاور مهاجرتی باید علاوه بر زبان مادری خود به زبان انگلیسی و یک زبان رایج دیگر مسلط باشد. از آنجایی که زبان انگلیسی، زبان بین ‌المللی در تمام کشورها است، این نیاز یک ضرورت محسوب می‌ شود. بهترین مشاور مهاجرتی، فردی است که به یک زبان دوم دیگر نیز بتواند صحبت کند و به آن تسلط داشته باشد. به طور مثال، تسلط به زبان ایتالیایی، زبان اسپانیایی، زبان ژاپنی، زبان چینی، زبان فرانسوی، زبان پرتغالی، نمونه‌ ای از متداول ترین زبان های خارجی هستند که در برترین کشورهای اروپایی آمریکایی و آسیای شرق صحبت می شوند.

وقتی مشاور مهاجرتی به زبان دوم مسلط باشد، امکان مشاوره دادن به متقاضیانی که قصد سفر به یک کشور غیر انگلیسی زبان را دارد، راحت تر صورت خواهد گرفت. این یک فرصت و امتیاز بزرگ است.

  • توانایی و روحیه انجام کار گروهی

یکی دیگر از ویژگی ‌های بهترین مشاوران مهاجرتی که مطرح می شود، توانایی انجام کار گروهی و روحیه همکاری با اعضای تیم است. تفاوتی نمی کند که شرکت مشاوره مهاجرتی راه شخصاً اداره کنید یا به عنوان یکی از اعضای تیم مشاوره با شرکت همکاری داشته باشید؛ کار تیمی و کار گروهی در موفقیت شما تاثیر بسزایی دارد. این موضوع در خدمات مشاوره مهاجرت رایگان هم تاثیرگذار است.

موسساتی که خدمات مشاوره مهاجرت را ارائه می دهند، قطعاً با حجم زیادی از کارها روبرو هستند که آنها را به تیم های مختلفی واگذار می کنند. اگر به عنوان یک مشاور مهاجرت، همکاری می ‌کنید باید فردی با انگیزه، پر انرژی و مثبت اندیش باشید که به انجام کار تیمی علاقه مند است.

کار گروهی برای انجام اهداف مهاجرتی متقاضیان، باعث سرعت بخشیدن به امور خواهد بود. داشتن رابطه مثبت، توانایی تشویق و الهام بخشیدن به سایر اعضا و توانایی برقراری ارتباط با سایر اعضای گروه، از امتیازات کار گروهی محسوب می شود. یک مشاور خوب این چنین ویژگی هایی را دارد.

در مشاوره مهاجرت رایگان درباره چه چیزهایی صحبت کنیم؟

در جلسه مشاوره مهاجرت رایگان شما با یک مشاور مهاجرتی حرفه ای صحبت می کنید. این فرد به شما کمک می کند که مسیر صحیح مهاجرت را شناسایی کنید، درخواست های خود را تکمیل کنید، مدارک لازم برای مهاجرت را آماده کنید و اگر لازم است کمک می ‌کند برای ترجمه مدارک اقدام نمایید. مشاور مهاجرت، شما را در امور مهاجرتی به صورت صفر تا صد راهنمایی می کند. در این جلسه می توانید درباره بسیاری از مفاهیم با مشاور خود صحبت کنید.

از مهمترین مباحثی که در این جلسات مطرح می ‌شود شامل انتخاب بهترین کشور برای مهاجرت است. از طرف دیگر، روش مهاجرتی خود را با گفتگوی مستقیم با مشاور انتخاب خواهید کرد. درباره شرایط زندگی در کشورهایی که برای شما مناسب تر است می توانید بیشتر صحبت کنید. اگر متقاضی مهاجرت از طریق تحصیل هستید، درباره بهترین دانشگاه ها در کشور مورد نظر خود، هزینه های زندگی دانشجویی، و حتی کار دانشجویی هم می توانید در جلسه مشاوره مهاجرتی صحبت کنید.

اگر هدف شما از مهاجرت، تجارت، کسب و کار، استارت آپ، خود اشتغالی یا احداث شرکت و نظایر اینها باشد، با جلسه مشاوره مهاجرت رایگان، درباره تمام موضوعات از جمله موارد حقوقی و حقیقی قوانین کشورها، بهترین مقاصد برای سرمایه گذاری، خرید ملک زمین، احداث شرکت، مالیات و غیره با مشاور خود صحبت کنید.

اگر بخواهیم اهمیت جلسات مشاوره مهاجرتی را مطرح کنیم، در ابتدای کار این است که شما باید هدف و روش مهاجرتی را مشخص کنید، سپس کشورهای مناسب را که باز شرایط شما سازگار هستند، فهرست کنید. مشاور مهاجرت به خوبی می تواند هر قسمت را برای شما توضیح دهد.

جلسه مشاوره مهاجرت رایگان و غیر رایگان چقدر طول می کشد؟

یکی از سوالات مهم که برای اکثر متقاضیان مهاجرت از روش های مختلف مطرح است و می خواهند قبل از ورود به جلسه مشاوره مهاجرت از آن مطلب باشند این است که چگونه یک جلسه مشاوره، رزرو کنند؛ قیمت مشاوره مهاجرتی چقدر است و چه مقدار زمان طول می کشد.

حقیقتی که نمی توان درباره جلسات مشاوره مهاجرت رایگان و غیر رایگان انکار کرد این است که هر موسسه مهاجرتی و مشاوره ‌ای، استراتژی های خاص خودش را دارد. تمام فعالیت هایی که برای متقاضیان مهاجرت تحصیلی کاری یا هر روش دیگری ارائه می شود، تحت نظر موسسه وکلای مهاجرتی و مشاوران خواهد بود، بنابراین یک فرد متقاضی باید ابتدا از طریق وبسایت، یا تماس تلفنی، ارسال ایمیل، یا شبکه های اجتماعی، زمان قبلی برای جلسه مشاوره رزرو کند.

بسیاری از موسسات، خدمات مشاوره رایگان برای متقاضیان مهاجرت ترتیب می دهند. این ملاقات در یک جلسه برگزار می ‌شود و با هدف جلب اعتماد متقاضی نسبت به فعالیت شرکت مهاجرتی خواهد بود. همچنین فرد متقاضی می تواند با مشاوران مهاجرتی گفتگو کند و آنها را از نظر توانایی ها دانش تخصصی یا مهارت ها ارزیابی نماید.

مدت زمان جلسات مشاوره مهاجرت رایگان و غیر رایگان معمولاً ۳۰ دقیقه تا یک ساعت خواهد بود؛ ممکن است در ادامه کار، پس از اینکه متقاضی و موسسه مهاجرتی به توافق رسیدند، جلسات مشاوره ‌ای حتی بیشتر از یک ساعت هم به طول بیانجامد. انتخاب زمان وقت مشاوره مهاجرت، رزرو جلسه و روز برگزاری و مکان برگزاری جلسه، مواردی هستند که در زمان معین شده با فرد متقاضی هماهنگ می شود.

چگونه بهترین کشورها را برای زندگی در سال 2022 انتخاب کنیم؟

فرصت های آموزشی عالی برای فرزندان، یک دولت امن و باثبات، یا توسعه اقتصاد و رفاه در هر کشور؛ همه این ها دلایل معتبری برای انتخاب یک مکان جدید برای مهاجرت هستند. اما چگونه می توان این اطلاعات را پیدا کرد و آنها را بررسی نمود؟ در ادامه بحث، مطالبی آورده شده که کار را برای شما آسان کرده است. ما اطلاعات ضروری را برای انتخاب بهترین کشورها برای زندگی برای مهاجران جمع آوری کرده ایم. این ها شامل رتبه بندی کشورها بر اساس دسته بندی های زیر ارائه شده اند:

  • کنترل شیوع کووید 19
  • بررسی ها و گزارش های خارجی
  • شاخص های رتبه بندی
  • آزادی شخصی
  • مخارج زندگی
  • مراقبت های بهداشتی
  • گزینه های سفر
  • تحصیلات
  • کار و تجارت
  • ایمنی و امنیت
  • محیط زیست و آب و هوا
  • احساس شادی و خوشحالی
  • گزینه های ویزا و اقامت

در قسمت زیر به تمام موارد موجود در لیست با جزئیات بیشتری نگاه خواهیم کرد. اما ابتدا، از این معیارها برای انتخاب بهترین کشور برای مهاجرت و زندگی در سال 2022 استفاده کرده‌ ایم. در این جا 10 مکان برتر عنوان شده است:

  • اسپانیا
  • ایرلند
  • پرتغال
  • کانادا
  • آلمان
  • دانمارک
  • سنگاپور
  • موریس
  • پاناما
  • مکزیک

بیایید با هم نگاهی به وضعیت این کشورها بر اساس معیارهای فوق بیاندازیم.

بررسی کشورها در سال 2022 از نظر کووید 19

همه‌ گیری کووید-19 در سال 2021 همه کشورهای جهان را تحت تأثیر قرار داد. ما نمی ‌توانیم آینده را پیش بینی کنیم و ممکن است شگفتی ‌های بزرگی در راه باشد؛ خوب یا بد. اما، به نظر می رسد برخی از کشورها در سال 2022، بسیار مثبت تر از سایر کشورها باشند.

در زیر، بهترین کشورها (در دسامبر 2021) بر اساس کنترل بیماری کرونا ویروس معرفی شده اند:

  • ایرلند
  • اسپانیا
  • امارات متحده عربی
  • دانمارک
  • فنلاند
  • نروژ
  • فرانسه
  • شیلی
  • سوئیس
  • هلند
  • کانادا
  • سوئد
  • آلمان

بهترین کشورها برای زندگی برای مهاجران خارجی

در یک نظرسنجی اخیر، از 20000 مهاجر در سراسر جهان، بهترین کشورها برای زندگی معرفی شدند. این رتبه بندی بر اساس معیارهای متعدد است؛ این ها شامل سهولت کار در خارج از کشور برای زندگی خانوادگی و تأمین هزینه زندگی است. 5 تا از بهترین کشورها برای زندگی، بر اساس رضایت مهاجران، عبارتند از:

 

  • تایوان
  • ویتنام
  • کشور پرتغال
  • مکزیک
  • اسپانیا

می دانیم که دیدگاه های شما ممکن است مانند سایر افراد نباشد. با این حال، حجم بزرگ و طیف گسترده ای از دسته بندی ها، این موضوع را ثابت کرده است. زندگی مهاجران در کشور خارجی با زندگی در کشور مبدأ خود متفاوت است. بنابراین، این تفاوت، یکی از دلایلی است که نشان می دهد شاخص های برتر کیفیت زندگی بر اساس کشور، با مکان های مورد علاقه مهاجران، متفاوت است.

بهترین کشور برای زندگی بر اساس شاخص های جهانی

فهرست ها و شرکت های متعددی وجود دارند که کشورهای برتر را برای زندگی در هر سال میلادی رتبه بندی می کنند. ایندکس ها، از گزارش های بسیاری برای ارائه فهرست کوتاه استفاده می کنند. ما همه آنها را بررسی کرده ایم و گزینه مهم، شاخص رفاه خانواده ها است.

این شاخص دارای 12 رکن اصلی است که از آنها برای رتبه بندی کشورها استفاده می کند. این ارکان از ایمنی و امنیت گرفته تا اقتصاد و محیط طبیعی را شامل می شوند. 5 کشور برتر در سال 2021 عبارتند از:

  • دانمارک
  • نروژ
  • سوئد
  • فنلاند
  • سوئیس

آیا این کشورها بهترین کشورها برای زندگی هستند؟ شکی نیست که ساکنان 5 کشور برتر، کیفیت زندگی فوق العاده ای دارند. با این حال، این امتیازات، لزوماً آنها را به بهترین کشورها برای مهاجرت تبدیل نمی کند. هر نفر حتی با استانداردهای اروپای غربی، هزینه های زندگی بالایی دارد. این کشورها همچنین دارای نرخ های مالیاتی نسبتاً بالایی برای تأمین مالی برنامه های اجتماعی هستند.

بنابراین، اگر به یکی از این کشورها مهاجرت کنید، آیا می ‌توانید استاندارد زندگی خود را مدیریت کنید؟ فقط در صورتی که پس انداز زیادی داشته باشید یا بتوانید شغل خوبی پیدا کنید، این کار میسر است. اگر تصمیم دارید به یکی از این 5 کشور مهاجرت کنید، بی شک به یک جلسه مشاوره مهاجرت رایگان نیاز دارید.

گزارش توسعه منابع انسانی سازمان ملل متحد

گزارش توسعه انسانی، زندگی امروزی را در کشورهای سراسر جهان نشان می دهد. این شامل عواملی است که ثابت شده اند، برای همه انسان ها مهم هستند. نابرابری حقوق، یکی از عوامل مهم است. کشورهایی که در سایر موارد، امتیاز بالایی دارند اما نابرابری در آن، بیشتر است، معمولاً در رتبه های پایین تری قرار می گیرند. این حوزه های نابرابری می تواند شامل برابری جنسیتی، آزادی مذهبی، برابری درآمد و موارد دیگر باشد. گزارش توسعه انسانی نیز بر سه حوزه تمرکز دارد:

  • مردم
  • فرصت
  • انتخاب

این گزارش از این سه فیلتر استفاده می کند تا ببیند مردم چگونه به زندگی خود نگاه می کنند؛ سپس از سطوح رضایت آنها استفاده می کند تا بفهمد بهترین کشورهای جهان برای زندگی کدام اند.

بر اساس این گزارش، بهترین کشورهای جهان برای توسعه انسانی در زیر آورده شده است:

  • نروژ
  • ایرلند
  • سوئیس
  • هنگ کنگ
  • ایسلند
  • آلمان
  • سوئد
  • استرالیا
  • هلند
  • دانمارک

همچنین به برخی از کشورهای مهاجرپذیر و محبوب و تغییرات آنها از اولین گزارش در سال 1990 نگاه داشته ایم:

  • اسپانیا با 16 درصد افزایش نسبت به سال 1990 در رده 25 قرار دارد
  • پرتغال در رتبه سی و هشتم، با 17 درصد افزایش
  • آرژانتین در رتبه 46 با 15 درصد افزایش
  • پاناما در رتبه 57 با 17 درصد افزایش
  • باربادوس در رتبه 58 با 19 درصد افزایش (و بالاترین رتبه در دریای کارائیب)
  • موریس در رتبه 66 با 22 درصد رشد

هزینه زندگی و امور مالی شخصی

هزینه زندگی، هزینه روزانه ای است که شما متحمل خواهید شد. این هزینه ها شامل اسکان، غذا، خدمات آب و برق و غیره است. انجام دقیق محاسبه هزینه زندگی، دشوار است. برخی از عوامل کلیدی می تواند شامل موارد زیر باشد:

  • آیا در خانه غذا می خورید یا در رستوران؟
  • چقدر کمک خرجی می خواهید؟
  • چه سرگرمی ‌ها، ورزش‌ ها و تفریحاتی انجام خواهید داد؟
  • شرایط استفاده از وسایل تقلیه در طول روز چگونه است؟
  • آیا می خواهید سفرهای داخلی و خارجی داشته باشید؟
  • نیازهای آموزشی شما چیست؟
  • آیا نیاز به دسترسی به خدمات مراقبت های بهداشتی خاصی دارید؟
  • چه مقدار مالیات خواهید پرداخت؟
  • از چه خدماتی (آب، گاز، برق، اینترنت و …) استفاده می کنید؟
  • آیا کالاهای وارداتی زیادی خریداری خواهید کرد؟

با توجه به این پیچیدگی، جای تعجب نیست که این همه بحث وجود داشته باشد. اگر در جلسه مشاوره مهاجرت رایگان شرکت کنید، همه سوالات خود را می توانید مطرح کرده و به نتیجه برسید. علاوه بر این، هزینه زندگی در کشورهای مختلف بسیار متفاوت است. به عنوان مثال، در استرالیا، زندگی در یک حومه شیک شهر سیدنی، هزینه زندگی بسیار متفاوتی نسبت به Umina دارد که تنها 2 ساعت با ماشین فاصله دارد.

اگر در موریس یا آروبا زندگی می کنید، هر چیزی که وارد این منطقه می شود، گران است. در عین حال، مواد غذایی و محصولات محلی می توانند ارزان باشند. در پرتغال، دسترسی به کالاهای وارداتی از اروپا ارزان است، زیرا هزینه حمل و نقل و عوارض، پایین تر است. غذاهای دریایی در دریای کارائیب، ارزان تر از اروپا هستند.

اما، واضح است که باید بدانید آیا می توانید آن شرایط زندگی را که می خواهید داشته باشید، فرآهم کنید یا خیر. اگر نتوانید اجاره خانه خود را بپردازید یا غذا بخورید، یا سفر کنید و تفریح کنید، حتی زندگی در بهشت نیز دشوار خواهد بود.

محاسبات هزینه زندگی

یکی از راه ‌های به دست آوردن یک محدوده تقریبی برای شرایط زندگی در یک کشور خارجی، بررسی حقوق ماهانه یا روزانه است که یک دولت به کارکنان خود بازپرداخت می ‌کند. تامین هزینه های غذا، اسکان، حمل و نقل و برخی موارد دیگر در این ارزیابی مورد توجه قرار می گیرند. در اینجا برخی از بهترین کشورها برای مهاجران آورده شده است. رتبه بندی از گران ترین کشور تا کمترین رتبه نوشته شده است:

  • قبرس با رتبه 69؛ 51%
  • رتبه 70، استونی؛ 50%
  • رتبه 104، کاستاریکا؛ 45%
  • رتبه 105، اندونزی؛ 45%
  • رتبه 118، اسپانیا؛ 43%
  • رتبه 135، فیلیپین؛ 39%
  • رتبه 136، مالزی؛ 39%
  • رتبه 151، مکزیک؛ 37%
  • رتبه 163، پرتغال؛ 36%
  • رتبه 178، پاناما؛ 34%

همانطور که می بینید، هزینه روزانه زندگی می تواند به اندازه یک دوم یا یک سوم باشد. در واقع، شما در پاناما، سه برابر ثروتمندتر از منطقه برمودا خواهید بود.

مراقبت های بهداشتی با کیفیت

برای انتخاب بهترین کشورها برای مهاجرت و زندگی، بررسی مراقبت های بهداشتی و خدمات درمانی و پزشکی، بسیار ضروری است. بهتر است در جلسه مشاوره مهاجرت رایگان حتماً در این مورد نیز صحبت کنید.

یک نکته قابل توجه در مورد مهاجرت به خارج از کشور، خدمات بهداشتی موجود است. شما می خواهید با آگاهی از اینکه می توانید خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنید، به آن کشور نقل مکان داشته باشید. خوشبختانه، در بسیاری از کشورها، خدمات مراقبت های بهداشتی خصوصی وجود دارد که مستقیماً جامعه مهاجران را هدف قرار می دهد.

بهترین مکان برای زندگی، جایی است که در آن بتوانید سالم و شاد باشید. مراقبت های بهداشتی خصوصی و بیمه درمانی خصوصی می تواند بسیار ارزان باشد. کیفیت خدمات در کشورها، متنوع است، بنابراین تحقیق خود را کاملاً انجام دهید. در مکان هایی مانند پاناما، تنوع و کیفیت خدمات پزشکی در شهر پاناما در سطح جهانی است. در شهرها و شهرهای کوچک تر، استانداردهای مراقبت های بهداشتی می تواند از استاندارد پایین تری برخوردار باشد.

در برخی کشورها، بیمه خصوصی و سیستم مراقبت های بهداشتی ممکن است به طور قابل توجهی بالاتر از سیستم کلی باشد. 5 کشور برتر برای این خدمات عبارتند از:

  • ایسلند
  • نروژ
  • هلند
  • لوکزامبورگ
  • استرالیا

یک راهنمای مناسب در این مورد، امید به زندگی در یک کشور است. تغییرات رژیم غذایی و سبک زندگی در یک کشور یا حتی یک منطقه بسیار متنوع است. با توجه به این محدودیت ها، معیار امید به زندگی می تواند یک معیار غیر قابل اعتماد در هنگام ارزیابی مراقبت های بهداشتی موجود باشد. بسیاری از بهترین کشورها، شاخص امید به زندگی بالایی دارند اما از این معیار به تنهایی استفاده نمی کنند.

همه بهترین کشورها برای بازنشستگان عموماً از نظر مراقبت های بهداشتی، با کیفیت بالا و مقرون به صرفه، رتبه بالایی دارند. اگر می خواهید دوران بازنشستگی خود را در یک کشور خارجی خوب و مناسب سپری کنید، با مشاوران مهاجرتی ما صحبت کنید. در جلسه مشاوره مهاجرت رایگان معین می شود که کدام کشور با شرایط شما سازگارتر است.

دسترسی به گزینه های متعدد سفر در خارج از کشور

اگر فقط به دنبال آرامش و آرامش هستید، یک روستای کوچک در کشورهای اروپایی ممکن است برای شما مناسب تر باشد. پروازهای گران قیمت به معنای سفرهای کمتر خواهد بود. اگر می خواهید ملاقات کنندگان بیشتری داشته باشید و سفر کنید، دسترسی به گزینه های متنوع حمل و نقل، ضروری است. بسیاری از بهترین کشورها برای زندگی، سیستم حمل و نقل ترکیبی را ارائه می دهند – مناطق دورافتاده با دسترسی آسان به زیرساخت های حمل و نقل، برای بسیاری از مردم، ایده آل هستند.

بهترین کشور برای زندگی و تحصیل

گزینه های آموزشی موجود ممکن است برای شما به عنوان متقاضی مهاجرت به خارج مهم باشد. بسیاری از مردم از فرصت مهاجرت به خارج برای دسترسی به تحصیل در سطح جهانی استفاده می کنند. آموزش نیز در اولویت خانواده های دارای فرزند خواهد بود. روش های مختلفی برای بررسی کیفیت سیستم های آموزشی یک کشور وجود دارد.

مرکز سنجش بین المللی آموزش، برترین سیستم های آموزشی جهان را رتبه بندی می کند. این رتبه بندی به صورت زیر است:

  • کانادا
  • ژاپن
  • استونی
  • کره جنوبی
  • فنلاند
  • لهستان
  • سنگاپور

با توجه به شاخص رفاه جهانی، تفاوت جزئی در این چند سیستم آموزشی برتر وجود دارد. سیستم های آموزشی برتر در جهان نیز شامل استرالیا، نیوزیلند، هلند و دانمارک می باشد.

برای بررسی بهترین دانشگاه های جهان، در جلسه مشاوره مهاجرت رایگان با مشاوران صحبت کنید. مشاوران دانشگاه های جهان را در جدولی رتبه بندی می کنند و می توانید بر اساس کشور یا رشته، موارد مورد علاقه خود را جستجو کنید. بسیاری از کشورهای جهان برای جذب دانشجویان بین المللی، ویزای دانشجویی ارائه می دهند. این ویزاها می توانند راهی عالی برای أخذ اقامت و شهروندی در بهترین کشور برای زندگی و تحصیل شما باشند.

اگر شما یا خانواده تان در حال ادامه تحصیل در کشور جدید هستید، این یک نکته کلیدی خواهد بود. بهترین گزینه برای زندگی، گزینه ای است که تحصیلات مقرون به صرفه و با کیفیت را در زمینه انتخابی شما ارائه دهد.

بهترین کشورها برای زندگی و کار

اگر به دنبال کار هستید، کشور جدید باید مکانی عالی برای کسب درآمد باشد. اگر می خواهید در کشور مورد نظر خود کار کنید، باید چندین فاکتور را در نظر بگیرید. شما باید سلامت اقتصاد و نرخ بیکاری را در کشور هدف بررسی کنید. همچنین، در مورد نیازها و مهارت های خود تحقیق کنید. در این مورد می توانید به صورت اجمالی در جلسه مشاوره مهاجرت رایگان با مشاوران صحبت کنید.

بسیاری از کشورها برنامه ویزای مهاجرت افراد ماهر را ارائه می دهند. اگر مهارت های شما در لیست است، پس دو معنا دارد؛ اولاً، یک مسیر مهاجرتی سریع وجود دارد. دوم، چشم انداز شما برای یافتن شغل ایده آل است، زیرا مهارت آن شغل را دارید.

اگر یک کارآفرین یا بنیانگذار استارت آپ هستید، ممکن است فرصتی برای کسب حمایت از سرمایه گذاران خصوصی و عمومی برای کسب و کار جدیدتان وجود داشته باشد. برنامه ‌های ویزای استارت ‌آپ، اغلب امتیازاتی بیشتر از یک ویزا را به شما ارائه می ‌دهند. اسامی برخی از کشورهایی که مهاجران در آن ‌ها خوشحال ‌تر هستند ممکن است شما را شگفت ‌زده کنند. یک نظرسنجی جامع از مهاجران سراسر جهان در مورد تجربه کار در خارج از کشور پرسیده شد. به این ترتیب، این رتبه بندی ارائه شده است:

  • ویتنام
  • جمهوری چک
  • لوکزامبورگ
  • آلمان
  • هلند

البته محیط کسب و کار نیز مهم است. بانک جهانی، یک گزارش را در مورد سهولت انجام تجارت در کشورهای مختلف ارائه می دهد. برای رتبه بندی آنها، از طیف وسیعی معیارها برای ارائه یک لیست بسیار متفاوت استفاده می شود:

  • نیوزلند
  • سنگاپور
  • هنگ کنگ
  • دانمارک
  • جمهوری کره
  • ایالات متحده آمریکا (ایالات متحده آمریکا)

بهترین گزینه برای مهاجرت کاری به خارج از کشور، گزینه ای است که به شما فرصتی برای استفاده از مهارت ها و تجربیاتتان را می دهد. داشتن یک زندگی خوب و کسب موفقیت حرفه ای برای خوشبختی مهم است.

بهترین کشورها از نظر ایمنی و امنیت

چه چیزی یک کشور را امن می سازد؟ شاخص جهانی صلح، تلاش می کند این را معین کند. بنابراین، کشورهای جهان را بر اساس طیف گسترده ای از منابع آماری تأیید شده، رتبه بندی می کند.

شما باید به چیزی فراتر از آمار جرم در کشورها نگاه کنید. به عنوان مثال، پاناما در رتبه 47، امن ترین کشور در جهان قرار دارد. حقیقت این است که برای مهاجران و گردشگران، بسیار امن تر از این عدد است. نتایج حاکی از سلامت، ثبات سیاسی و تهدیدات محیطی نیز مهم هستند.

باز هم سعی کنید تجربیات جدید را در این زمینه بررسی کنید. به نظریات مهاجران نگاه کنید و بازخوردها را بخوانید. در جلسه مشاوره مهاجرت رایگان می توانید درباره این موضوع هم گفتگو کنید. کشورهای ژاپن، جمهوری ایرلند و سنگاپور همیشه در این زمینه نزد مهاجران شهرت زیادی داشته اند.

محیط زیست و آب و هوا، برای رتبه بندی کشورها

بسیاری از مردم در جستجوی آفتاب ابدی، به کشورهایی مهاجرت می کنند. با این حال، آفتابی ‌ترین مکان ‌های دنیا نیز بیابان ‌های خشک ‌شده ای هستند و مطمئن باشید، آب و هوا نقش مهمی در لذت بردن از زندگی در شرایط جدیدتان دارد. به طور کلی، تعادل، چیزی است که همه ما به دنبال آن هستیم. مکان هایی مانند جنوب غربی ایالات متحده، آمریکای مرکزی و استرالیا با این شرایط مطابقت دارند.

برخی دیگر از مهاجران، عاشق ورزش های زمستانی و برف و باران هستند. تماشای خرگوش های برفی در کانادا، ژاپن، اروپای شمالی و آمریکای جنوبی، چیزی است که این افراد، خود را برای لذت بردن از آن آماده می کنند. سوئد و نروژ نیز مورد علاقه افراد عادی هستند.

 

برای برخی دیگر، چهار فصل متمایز در سال اهمیت دارد. اروپای جنوبی این شرایط را ارائه می دهد و پرتغال، اسپانیا، فرانسه، ایتالیا و یونان را نزد مهاجران، جذاب تر می سازد. همچنین آفریقای جنوبی، نیوزلند و مناطق مشابه، مورد علاقه این افراد هستند. برای کسانی که عاشق سواحل و کوهستان هستند، آمریکای مرکزی دارای مناطقی مانند پاناما و کاستاریکا است. آسیا تنوع اقلیمی مشابهی را در مکان هایی مانند تایلند ارائه می دهد. آب و هوا بین سواحل و کوه ها بسیار متفاوت است.

گزینه زبان مادری در کشورهای خارجی

یادگیری یک زبان جدید می تواند مثبت باشد. برای برخی افراد، ضروری است که بتوانند با مردم به زبان مادری خود صحبت کنند. صحبت کردن با یک متخصص مهاجرت می تواند به شما نشان دهد که هر کشور به چه زبانی برای مهاجرت نیاز دارد، شما باید چه توانایی هایی داشته باشید و … . کشورهایی مانند اسپانیا و پرتغال، خدمات بسیاری را به زبان انگلیسی و همچنین به زبان مادری خود ارائه می دهند. با این حال، مواقعی وجود خواهد داشت که انگلیسی برای شما مفید نخواهد بود.

بررسی کشورها برای مهاجرت از نظر صدور ویزا و اقامت

شما باید بتوانید در کشوری که به صورت قانونی انتخاب کرده اید، زندگی کنید. بهترین کشور برای شما، ویزا یا مجوزی صادر می کند که می توانید به تمام مناطق آن دسترسی داشته باشید. اگر قصد دارید این کشور را برای زندگی آینده خود انتخاب کنید، ممکن است بتوانید به مرور زمان از طریق تابعیت و پاسپورت برای شهروندی درخواست دهید. اینها تمام مواردی است که به صورت اجمالی و کوتاه در جلسه مشاوره مهاجرت رایگان می توانید درباره آن صحبت کنید.

برای دریافت مفیدترین ایده ها، معرفی ساده ترین کشورها برای دریافت شهروندی و راه های مناسب برای دریافت اقامت اتحادیه اروپا می توانید با بهترین مشاوران مهاجرتی ما مشورت کنید. امکان بررسی مسیرهای صدور ویزا، اقامت و شهروندی موجود برای هر کشور هم برای شما وجود دارد.

برای کمک به متقاضیان مهاجرتی، ما شبکه ای از وکلای مهاجرتی حرفه ای را در اختیار داریم که می توانید به آنها اعتماد کنید. همه وکلای ما وضعیت فردی شما را ارزیابی می کنند، نوع مناسب ویزا را برای شما توصیه می کنند و مراحل بعدی برای دستیابی به آن ویزا را تشریح می نمایند. برای رزرو قرار ملاقات مشاوره مهاجرت رایگان با یکی از شرکای مورد اعتماد ما در زمینه مهاجرت تماس بگیرید.

بهترین کشور دنیا برای زندگی در حال حاضر برای شما وجود دارد. کشور ایده آل برای زندگی افراد مهاجر، بسیار سلیقه ای و شخصی است؛ و البته می تواند برای یک فرد، در طول زمان تغییر کند. بررسی بهترین رتبه بندی کشورها، شاخص کیفیت زندگی بر اساس کشور، و موارد دیگر همه فقط راهنما هستند. اگر بتوانید چیزهایی را که برایتان مهم هستند شناسایی کنید، در مسیر رسیدن به یک زندگی شاد در خارج از کشور هستید.

و ما بهترین پیشنهادها را برای جلسه های متعدد مشاوره ای و مشاوره مهاجرت رایگان برای شما خواهیم داشت. کافیست با ما تماس بگیرید.

 

منابع: