نحوه مهاجرت از ایران به کانادا

فهرست مطالب

برای کار به کانادا مهاجرت کنید

کانادا با کمبود نیروی کار مواجه است. به همین دلیل، بسیاری از نیروی کار مورد نیاز خود را از طریق مهاجران تامین می کند. یکی از ویژگی های مهاجرت به کانادا از طریق کار، امکان اخذ اقامت دائم در این کشور می باشد. این مشکل مهاجرت کاری را به یکی از محبوب ترین راه های مهاجرت به کانادا تبدیل کرده است.برنامه های مختلفی مانند Job Offer، Skilled Trade، Skilled Worker، Self Employed Canada، برنامه های استانی و … برای مهاجرت کاری به کانادا وجود دارد. بنابراین افراد با شرایط مختلف می توانند با توجه به وضعیت و شرایط خود به یکی از این روش ها به کانادا مهاجرت کنند.معمولا اولین قدم برای مهاجرت کاری به کانادا بررسی موقعیت های خالی مورد نیاز در کانادا می باشد. برای مهاجرت به کانادا از جهاتی باید حرفه و تجربه شما در لیست متقاضیان باشد.

شرایط زندگی و تحصیل در کشور کانادا - گروه پیوند

مهاجرت تحصیلی به کانادا

تحصیل در کانادا نه تنها فرصتی برای اخذ اقامت دائم این کشور است، بلکه راهی برای تحصیل در بهترین سطح تحصیلی است. برای تحصیل در کانادا ویزا های مختلفی صادر می شود که با توجه به شرایط خود می توانید از آنها برای مهاجرت به کانادا استفاده کنید.یکی از این روش های یادگیری Co-op کانادایی است که از طریق آن می توانید در کانادا تحصیل کنید و همزمان کار کنید.از مزایای تحصیل در کانادا دریافت بورسیه تحصیلی و تحصیل به 2 زبان فرانسوی و انگلیسی وجود دارد. از جمله مهمترین شرایط تحصیل در کانادا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. سن باید زیر 45 سال باشد
  2. ظرفیت مالی حداقل 833 دلار کانادا در ماه و 10 هزار دلار در سال
  3. چت آموزشی* زیر 5 سال و واجد شرایط
  4. نامه پذیرش از دانشگاه یا کالج مورد نیاز است
  5. مدرک زبان توسط دانشگاه تعیین می شود

مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری

راه های زیادی برای سرمایه گذاری در کانادا وجود دارد: کارآفرینی، راه اندازی، سرمایه گذاری استانی و خرید کسب و کار. با توجه به میزان سرمایه و شرایط خود می توانید یکی از روش های سرمایه گذاری را انتخاب کرده و از طریق سرمایه گذاری اقامت کانادا را دریافت کنید.هر روشی برای سرمایه گذاری در کانادا شرایط و ضوابط خاص خود را دارد. برخی از ایالت های کانادا شرایط خاص خود را برای پذیرش مهاجران برای کار و سرمایه گذاری دارند. به همین دلیل یکی از روش های سرمایه گذاری در کانادا سرمایه گذاری استانی است.

بهترین شهرهای کانادا را بشناسید | برای کار و برای زندگی - مجله مهاجرت

سرمایه گذاری در کانادا از طریق استارت آپ ها

یکی از ویژگی های خوب این روش امکان اخذ اقامت دائم کانادا می باشد. این اقامت برای متقاضی و خانواده وی صادر می شود.3 شرط کلی برای اخذ ویزای استارت آپ کانادا وجود دارد:

  1. ثابت کنید که یک کسب و کار موفق دارید و یک طرح تجاری نوآورانه دارید.
  2. طرح کسب و کار شما می تواند برای شهروندان کانادایی شغل ایجاد کند.
  3. طرح کسب و کار شما می تواند در سطح جهانی رقابت کند.

از دیگر شرایط یک استارت آپ کانادایی می توان موارد زیر را متمایز کرد:

  1. CLB 5 به زبان انگلیسی یا فرانسوی در تمامی مهارت ها
  2. دریافت نامه پشتیبانی برای طرح تجاری و تجاری از یکی از سرمایه گذاران تایید شده در کانادا:
  3. صندوق های سرمایه گذاری، فرشتگان تجاری و انکوباتورها
  4. فرصت های مالی از 13 هزار تا 35 هزار دلار بسته به تعداد اعضای خانواده

سرمایه گذاری در کانادا از طریق ثبت شرکت

متقاضیان می توانند از میان 4 نوع شرکت زیر برای ثبت نام در کانادا انتخاب کنند:

  1. مالکیت یگانه
  2. شراکت
  3. شرکت
  4. تعاونی

برای ثبت شرکت در کانادا، باید به یکی از دو روش فدرال یا استانی اقدام کنید.

ثبت شرکت در کانادا

در روش استانی با توجه به اینکه استان خاصی برای ثبت شرکت انتخاب می شود، شرایط هر استان متفاوت است. شرایط ثبت شرکت در کانادا بسته به نوع شرکت، استان و موارد دیگر متفاوت است. 

در روش استانی با توجه به اینکه استان خاصی برای ثبت شرکت انتخاب می شود، شرایط هر استان متفاوت است. شرایط ثبت شرکت در کانادا بسته به نوع شرکت، استان و موارد دیگر متفاوت است. اما به طور کلی مهمترین شرایط برای اخذ ویزای کانادا از طریق ثبت شرکت عبارتند از:

  • داشتن یک طرح تجاری و طرح تجاری قوی، انتخاب نام مناسب و شناسایی مالکیت
  • انتخاب سرمایه گذار برای ارائه آدرس در کانادا برای ثبت شرکت
  • پرداخت هزینه ثبت شرکت

سرمایه گذاری در کانادا با خرید کسب و کار

خرید کسب و کار یکی از راه های اخذ اقامت کانادا و سرمایه گذاری در این کشور می باشد. بنابراین، متقاضی می تواند ویزای مجوز کار کانادا را با خرید یک کسب و کار در آن کشور دریافت کند. پس از اخذ این ویزا و شروع به کار، متقاضی می تواند برای اقامت دائم کانادا اقدام کند. 

مهاجرت به کانادا از طریق خوداشتغالی

اگر فعالانه در زمینه های فرهنگی، خلاقانه و ورزشی فعالیت می کنید و علاقه مند به زندگی و کار در کانادا هستید، می توانید از طریق یک برنامه خوداشتغالی به کانادا مهاجرت کنید. البته ویزای خوداشتغالی ایران با نام های ویزای هنرمند کانادا و ویزای ورزشکار نیز شناخته میشود.مهمترین مشاغل تایید شده برای ویزای خوداشتغالی کانادا عبارتند از:

  • تخصص های ورزشی، تخصصی فرهنگی و هنری
  • طراح ورزشکار
  • داور ورزشی هنری
  • مجری و مربی برنامه ورزشی موزیکال
  • عکاسی

البته کارهای فرهنگی و هنری تنها به این موضوعات محدود نمی شود و در اینجا تنها به چند مورد از آنها اشاره کرده ایم. خلاصه شرایط برنامه خوداشتغالی کانادا:

  1. حداقل 2سال سابقه کار حرفه ای در زمینه فرهنگ و هنر در 5 سال گذشته
  2. داشتن علاقه و توانایی بالا برای شرکت فعال در برنامه های ورزشی، فرهنگی و هنری در کانادا
  3. کسب حداقل 35 امتیاز از 100 در مقیاس خوداشتغالی
  4. در دسترس بودن منابع مالی و توانایی پرداخت هزینه های زندگی در کانادا برای حداقل 6 ماه

زیباترین شهرهای کانادا | زیباترین شهرهای کانادا برای زندگی | موسسه سیم آخر

از طریق اکسپرس اینتری (Express Entry) به کانادا مهاجرت کنید

اکسپرس اینتری یک سیستم مهاجرتی مبتنی بر امتیاز است. در این سیستم با توجه به شرایط خود امتیاز به شما تعلق می گیرد. هر چه امتیاز شما بالاتر باشد، شانس شما برای اخذ اقامت کانادا بیشتر است.در این سیستم، متقاضیان بر اساس معیارهای زیر رتبه بندی می شوند:سن، سطح تحصیلات، سابقه کار،آشنایی با زبان انگلیسی/فرانسوی،سازگاری داشتن یک پیشنهاد شغلی

چهار برنامه برای مهاجران در این سیستم وجود دارد:

  1. کارگر ماهر (کلاس کارگر ماهر فدرال)
  2. تجارت مهارت (برنامه تجارت ماهر فدرال)
  3. کلاس تجربه کانادایی
  4. برنامه های PhD استانی کانادا یا به اختصار PNP

اکسپرس اینتری بهترین راه برای مهاجرت به کانادا از طریق تجربه است

از طریق پناهندگی به کانادا مهاجرت کنید

پناهندگی جز در موارد استثنایی روش مناسبی نیست و هیچ یک از وکلا و مشاوران مهاجرت این روش را توصیه نمی کنند. با توجه به خطرات، چالش ها و معضلات پناهندگی و همچنین طولانی بودن رسیدگی به پرونده، این روش یکی از آخرین راه های مهاجرت است.با توجه به حجم بالای درخواست های پناهندگی در کانادا، اداره مهاجرت و پناهندگی کانادا مسئولیت مستقلی برای رسیدگی به درخواست های پناهندگی در کانادا دارد.پردازش درخواست ها تحت این روش با دقت و پیچیدگی بالایی انجام می شود، بنابراین فقط افراد واجد شرایط می توانند وارد کانادا شوند. راه های مهاجرت به کانادا به قدری متنوع است که تقریباً هر فردی با هر بیماری می تواند به صورت قانونی به این کشور مهاجرت کند.

مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج

مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج یکی از ساده ترین راه های مهاجرت است. اما نه به این راحتی که فکر می کنید! IRCC (مهاجرت کانادا) به صراحت اعلام کرده است که افرادی که فکر می کنند ازدواج راحت بلیط آنها برای ورود به کانادا است سخت در اشتباه هستند!مهمترین شرایط مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج عبارتند از:

  1. همسر شما شهروند قانونی کانادا است
  2. همسر شما به طور معقولی می تواند از شما در طول اقامت شما حمایت مالی کند
  3. ازدواج شما باید قانونی، قابل تایید و همراه با اسناد معتبر باشد.

این موارد همچنین می توانند ازدواج شما را جعلی جلوه دهند:

اگر متقاضیان مدت کوتاهی قبل از درخواست اقامت کانادا با همسر یا شریک زندگی خود از طریق ازدواج آشنا شده اند. یا به تازگی ازدواج کرده اند و در شرف درخواست ویزا هستند.این را هم باید بدانید؛ اگر با یک شهروند کانادایی ازدواج کنید، همزمان شهروندی نخواهید داشت. شما باید با حمایت همسر کانادایی خود وارد این کشور شوید و حداقل 3 سال در کانادا زندگی کرده باشید. پس از 3 سال می توانید اقامت دائم کانادا را دریافت کنید.

بهترین شهرهای کانادا برای زندگی - ستاره ونک

اخذ اقامت کانادا از طریق تولد فرزند

کانادا به اصل خاک پایبند است. (یعنی هر کودکی که در این کشور متولد شود تابعیت کانادایی بدون قید و شرط دریافت می کند.)آنچه باید به آن توجه کنید این است که:والدین فرزند متولد شده در کانادا نمی توانند تابعیت کانادا را کسب کنند و تابعیت تنها به فرزند متولد شده در آن کشور اعطا می شود. (سرزمین های دریایی و حریم هوایی کانادا نیز جزئی از خاک این کشور است)

والدین می توانند از طریق تولد فرزند اقامت کانادا را دریافت کنند که آن فرزند به سن 18 سالگی برسد و با رعایت شرایط لازم، اسپانسر والدین شود.

مهاجرت به کانادا از طریق خانواده، خانواده و حمایت مالی

یکی از رایج ترین سوالاتی که متقاضیان مهاجرت به کانادا می پرسند مهاجرت از طریق خانواده واسپانسرینگ است. برای اخذ اقامت کانادا با استفاده از این روش، یکی از اعضای خانواده یا اعضای نزدیک خانواده شما باید شهروند کانادا باشد. اقوام درجه یک عبارتند از: مادر، پدر، خواهر، برادر، همسر و فرزندان. این مقیم کانادا نیز باید بتواند از نظر مالی از شما حمایت کند یا اسپانسر شما شود. بدین ترتیب شما ویزای اسپانسری کانادا را دریافت کرده و با حمایت یک شهروند کانادایی به این کشور مهاجرت می کنید.

برنامه های مهاجرت استانی کانادا

دولت کانادا به استان ها این حق را داده است که با توجه به نیازهای کاری، سرمایه گذاری، تحصیلی و غیره، مهاجر جذب کنند .به همین دلیل، برنامه های مهاجرت استانی کانادا (PNP) به طور خاص برای کار و زندگی ایجاد شد.در 10 استان کانادا به جز کبک برنامه PNP خود را دارند. روش های مهاجرت استانی به کانادا نیز متنوع است. با اخذ پیشنهاد شغلی در کانادا در استان، سیستم اکسپرس اینتری، سرمایه گذاری و … می توانید به یکی از استان های کانادا مهاجرت کنید.بریتیش کلمبیا، نیوبرانزویک و ساسکاچوان استان های محبوب مهاجرت ایرانیان هستند.

برنامه مهاجرت روستایی و شمالی کانادا (RNIP)

پروژه آزمایشی مهاجرت روستایی و خارج از کشور کانادا در سال 2019 به عنوان یک ابتکار جدید برای تحریک رشد اقتصادی و جمعیت در این مناطق راه اندازی شد.لیست شهرهای این مناطق به طور مداوم به روز می شود. با این حال، در حال حاضر 11 شهر کوچک در لیست آزمایشی مهاجرت روستایی کانادا وجود دارد. Timmins، Gretna و Moose Jaw از جمله این شهرها هستند.این روش آزمایشی یک روش مهاجرت نیروی کار است و استان مربوطه پس از بررسی نیازهای نیروی کار متقاضیان را تایید و برای آنها مجوز کار صادر می کند. برای اطلاعات کامل در مورد برنامه مهاجرت به کانادا، مقاله زیر را بخوانید:

ویزای توریستی کانادا

ویزای توریستی کانادا گزینه بسیار مناسبی برای سفر و گشت و گذار در این کشور است. البته این ویزا فقط برای سفر و تفریح ​​صادر نمی شود. برای بازدید از خانواده یا دوستان، شرکت در جلسات کاری و غیره می توانید ویزای توریستی کانادا را دریافت کنید. 3 نوع ویزای توریستی کانادا وجود دارد:

1)ویزای یکبار ورود کانادا:این ویزا یک بار ورود است و شما می توانید تا 6 ماه در کانادا بمانید. اگر کانادا را ترک می کنید و می خواهید برگردید، باید برای ویزای جدید اقدام کنید.

2)ویزای چند بار ورود کانادا:این ویزا چند بار ورود است و هر بار که وارد کانادا می شوید می توانید تا 6 ماه در کانادا بمانید. مدت اعتبار دولتی ویزا 10 سال است اما به دلیل اعتبار 5 ساله پاسپورت ایرانی به آن ویزای 5 ساله نیز می گویند.

3)سوپر ویزا کانادا (سوپر ویزا):این ویزا به طور خاص برای والدین و پدربزرگ ها و مادربزرگ هایی است که فرزندان یا نوه های آنها مقیم دائم کانادا هستند. این افراد با سوپرویزا کانادا می توانند تا 2 سال و در نهایت تا 10 سال برای ورود در کانادا بمانند.ویزای توریستی راهی برای مهاجرت به کانادا نیست و اقامت شما در اینجا موقتی است. اما در طول سفر می توانید شرایط مهاجرت را ساده کنید.

معرفی کشور کانادا-معرفی شهرهای مهم کانادا

شرایط مهاجرت به کانادا

شرایط مهاجرت به کانادا بسته به روش مهاجرتی که انتخاب می کنید متفاوت است. هر یک از روش های مهاجرت؛ آنها شرایط، قوانین و مدارک خودشان را می خواهند.به عنوان مثال: اگر می خواهید با ویزای تحصیلی وارد کانادا شوید، سطح زبان انگلیسی یا فرانسوی مورد نیاز شما با کسانی که از طریق سرمایه گذاری وارد کانادا میشوند یکسان نیست. برخی از شرایط اقامت کانادا عمومی است و برای برخی یا همه روش های مهاجرت اعمال می شود.

آیا می توانم بدون مدرک زبان به کانادا مهاجرت کنم؟

بله! برخی از دوره ها مانند ICT کانادا، نیازی به مدرک زبان ندارند. اما به طور کلی برای مهاجرت به کانادا دانش زبان انگلیسی یا فرانسه الزامی است.

حداکثر سن برای مهاجرت به کانادا چقدر است؟

برای اکثر راه های مهاجرت به کانادا، محدودیت سنی وجود ندارد. اما داشتن سن مناسب می تواند شانس شما را برای گرفتن ویزا افزایش دهد. به عنوان مثال در اکسپرس اینتری افراد 18 تا 35 ساله بیشترین امتیاز را در قسمت سنی دریافت می کنند.

هزینه مهاجرت به کانادا

هزینه مهاجرت به کانادا بسته به مسیری که انتخاب می کنید متفاوت است. هزینه های مهاجرت به کانادا را می توان به 2 دسته تقسیم کرد:هزینه های دولتی برای بررسی پرونده، انگشت نگاری، سفارت، آزمایشات لازم، صدور ویزا و اجازه اقامت

پرداخت هزینه خدمات وکیل، پشتیبانی پرونده، ترجمه مدارک و غیره.

هزینه های رفتن به کانادا دوباره شما را آزار می دهد! در واقع هزینه زندگی در کانادا یکی از دغدغه های متقاضیان مهاجرت به این کشور می باشد.

مهاجرت به کانادا

برخی از راه های مهاجرت به کانادا مانند خوداشتغالی و اکسپرس اینتری دارای سیستم امتیازدهی هستند. اما معمولاً در ارزیابی مهاجرت به کانادا منظور ارزیابی اکسپرس اینتری است.

رتبه بندی در 2 مرحله انجام می شود. در مرحله اول باید از 100 نمره 67 بگیرید و مجموع امتیاز از 1200 محاسبه می شود. حداقل تعداد پاس نیز در هر دوره قرعه کشی متفاوت است. در نهایت پس از گذراندن اکسپرس اینتری، ویزای کانادا برای شما صادر می شود. 

برای مهاجرت به کانادا مدرک زبان لازم است

یکی از دغدغه های اصلی متقاضیان مهاجرت مدرک زبان است. کانادا کشوری دو زبانه است و انگلیسی و فرانسوی زبان های رسمی و پرکاربرد در این کشور هستند.3 نوع آزمون و مدرک زبان برای مهاجرت به کانادا تایید شده است:

  1. آیلتس
  2. CELPIP
  3. TEF

احتمالا با آیلتس آشنایی دارید!

CELPIP:مخفف Canadian English Language Proficiency Index Program می باشد. این آزمون توسط اداره مهاجرت کانادا تهیه شده و به طور خاص برای مهاجرت به کانادا طراحی شده است.TEF:مخفف Test d’évaluation du français است و برای تعیین سطح مهارت زبان فرانسه طراحی شده است. مدرک تافل توسط اداره مهاجرت کانادا تایید نشده است. اما می توان از آن برای اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاه های کانادا و تحصیل مهاجرت به کانادا استفاده کرد.حداقل نمره زبان مجاز برای روش های مختلف مهاجرت متفاوت است. نمره سطح زبان نیز با دو معیار CLB و NCLC سنجیده می شود. CLB از 4 (ضعیف) تا 10 (عالی) رتبه بندی شده است. به عنوان مثال: نمره زبان مورد نیاز برای مهاجرت به کانادا از طریق اکسپرس اینتری به شرح زیر است: حداقل نمره زبان مجاز برای روش های مختلف مهاجرت متفاوت است. نمره سطح زبان نیز با دو معیار CLB و NCLC سنجیده می شود. CLB از 4 (ضعیف) تا 10 (عالی) رتبه بندی شده است.

مقایسه ای بین زندگی در ایران و کانادا! – Your Special Immigration

به عنوان مثال: نمره زبان مورد نیاز برای مهاجرت به کانادا از طریق اکسپرس اینتری به شرح زیر است:

نمره زبان مورد نیاز برای اکسپرس اینتری

مهارت کارگر:(FSWC CLB 7 )معادل نمره 6 در تمام مهارت های آیلتس است.

تجارت مهارت:(SFTP) CLB 5 در Speaking و Listening (5 امتیاز در آیلتس

CLB 4:در خواندن و نوشتن (نمره آیلتس 3.5 و 4)

اگر هم فرانسوی و هم انگلیسی صحبت می کنید، احتمال بیشتری برای دریافت ویزای کانادا از طریق برنامه ای مانند اکسپرس اینتری دارید.

پاسپورت کانادایی

پاسپورت کانادایی یکی از امن ترین پاسپورت های دنیاست. طبق آخرین رتبه بندی موسسه Passport Index، پاسپورت کانادایی شانزدهمین پاسپورت قوی جهان است. شاخص پاسپورت هنلی همچنین پاسپورت کانادایی را به عنوان نهمین پاسپورت قدرتمند جهان رتبه بندی کرد.با پاسپورت کانادایی می توانید بدون ویزا و در بدو ورود با ویزا به 113 کشور سفر کنید. اولین قدم برای اخذ پاسپورت کانادا، اخذ اقامت در آن کشور است. پس از 3 سال اقامت در کانادا، می توانید برای شهروندی اقدام کنید. این 3 سال اقامت باید در 5 سال قبل از درخواست شهروندی باشد.پس از اخذ شهروندی کانادا می توانید این پاسپورت قدرتمند را دریافت کنید.

مدارک مورد نیاز برای مهاجرت به کانادا

برخی از مدارک مورد نیاز برای مهاجرت به کانادا بسته به روش مهاجرت متفاوت است. برای مثال برای تحصیل در کانادا باید مدارک دانشگاهی، ریز نمرات و نامه پذیرش خود را به دانشگاه بیاورید.

اما برخی از مدارک برای دریافت ویزای کانادا و سفر به این کشور رایج و مورد نیاز است:

  • اصل و کپی پاسپورت معتبر و معتبر
  • گواهی پیشینه بد
  • اصل و کپی مدارک شخصی (شناسنامه، کارت ملی، کارت پایان خدمت یا ترخیص (برای آقایان))
  • مدارک معتبر دفترچه کار و سابقه بیمه
  • نامه معتبر تامین مالی صادر شده توسط بانک
  • مدرک معتبر و بلند مدت زبان انگلیسی یا فرانسه (CELPIP، IELTS، TEF، TOEFL)
  • عکس دیجیتال

این اسناد همچنین برای برخی از راه های مهاجرت مهم هستند:

  • درجه
  • نامه پذیرش دانشگاه
  • دعوتنامه استانی کانادا
  • نامه پیشنهاد کار
  • اسناد ازدواج یا طلاق
  • مدرک حامی یا خانواده درجه یک در کانادا.

البته معمولا اکثر این مدارک نیاز به ترجمه و تایید دارند. طبیعی است که در طول فرآیند درخواست ویزا، مدارکی از شما خواسته می شود که در این لیست نیستند. از جمله این مدارک می توان به تکمیل فرم های مربوطه و ارائه رسید پرداخت عوارض دولتی اشاره کرد.

وکیل مهاجرت به کانادا

مهاجرت یک فرآیند پر زحمت و پیچیده است. حضور یک وکیل یا مشاور مهاجرت می تواند روند را تسریع کند و احتمال موفقیت در پرونده مهاجرت را افزایش دهد. احتمالاً می دانید که مواد زیادی وجود دارد که می تواند منجر به رد شدن درخواست ویزای شما و یا حتی محرومیت چندین ساله شما از مهاجرت به کانادا شود.چنین مواردی شامل انتخاب روش اشتباه، معیوب بودن مدارک، دروغ و … می باشد. وکیل مهاجرت کانادا با آگاهی از آخرین قوانین و شرایط شما را در این فرآیند راهنمایی می کند. مشاور مهاجرتی کانادا با توجه به شرایط و مدارک شما بهترین راه را به شما پیشنهاد می کند و در مراحل ویزا به شما کمک می کند.یکی از سوالات مهم کاربران در زمینه مشاوره مهاجرت به کانادا این است:وکیل خود را از ایران انتخاب کنیم یا کانادا؟تصمیم کاملا به شما بستگی دارد. اما یکی از مهمترین مزایای وکیل مهاجرت کانادا در ایران این است که:

شما می توانید به راحتی با آنها تماس بگیرید، از روند پرونده مطلع شوید، حضوری با آنها ملاقات کنید و در روند پر استرس و پیچیده مهاجرت احساس راحتی و اطمینان بیشتری کنید.

آمار مهاجرت ایرانیان به کانادا

به گزارش وب سایت cic news، داده های اداره مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا نشان می دهد که سال 2021 سال مهمی برای مهاجرت ایرانیان بوده است. کانادا در سال 2020 پذیرای بیش از 11000 ایرانی بود که این کشور را به هشتمین کشور مبدا مهاجران جدید در سال 2021 تبدیل کرد. علاوه بر این، توانایی کانادا برای پذیرش مهاجران در سال های اخیر افزایش یافته است. به عنوان بخشی از برنامه مهاجرت برای 2024-2022، کانادا قصد دارد 431645 نفر را برای اقامت دائم بپذیرد. جالب است بدانید که طبق آمار سال 2011، 163290 نفر ایرانی الاصل در کانادا زندگی می کردند.


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *