جاب آفر یا پیشنهادی شغلی آمریکا هزینه بهترین وکیل و مدارک لازم و مشاوره

جاب آفر یا پیشنهادی شغلی آمریکا

جاب آفر یا پیشنهاد شغلی آمریکا یکی از رایج ترین راه ها برای درخواست اقامت دائم و پاسپورت آمریکا از ایران است. اما از آنجایی که ایالات متحده ویزاهای کاری متفاوتی را ارائه می دهد، شما به عنوان متقاضی باید با انواع ویزا و کاربرد آن آشنا باشید تا بهترین و مناسب ترین جاب آفر یا پیشنهاد شغلی آمریکا را انتخاب کنید. اخذ ویزای کار در آمریکا یکی از آرزوهای متقاضیان ایرانی است زیرا طبق قانون کار آمریکا اخذ ویزای کار برای متقاضیان خارجی بسیار دشوار خواهد بود. ایالات متحده ویزاهای مختلفی را برای متقاضیان خارجی برای کار صادر می کند و در نتیجه هر فردی بسته به شرایط فعلی خود می تواند برای ویزا اقدام کند. برای اینکه بدانید کدام ویزای کاری آمریکا برای شما مناسب است ابتدا باید با انواع ویزای کار آمریکا آشنا شوید. از این رو در این مقاله به بررسی انواع ویزای کار شرایط اخذ جاب آفر یا پیشنهاد شغلی آمریکا مطابق با قوانین وزارت کار ایالات متحده آمریکا و قانون کار در ایالات متحده و همچنین در مورد آژانس های کاریابی در ایالات متحده می پردازیم.

فهرست مطالب

جاب آفر یا پیشنهاد شغلی آمریکا

طبق قانون کار آمریکا، برای دریافت جاب آفر یا پیشنهاد شغلی آمریکا در این کشور باید مجوز کار دریافت کنید به عبارتی باید ویزای کار معتبر یا گرین کارت آمریکا را داشته باشید. با هر یک از این موارد، درهای بازار کار در ایالات متحده به روی شما باز خواهد شد. کسانی که در ایالات متحده تجربه دارند می دانند که محیط کار آمریکا محیط بسیار مساعدی را برای پیشرفت شما فراهم می کند. اگر در لاتاری آمریکا برنده شدید، قطعا قصد مهاجرت به کشور رویایی خود را دارید. به طور کلی، در ایالات متحده  انتخاب محل اقامت بستگی به محل کار شما دارد. خوشبختانه، چشم انداز شغلی در ایالات متحده برای مهاجران و جویندگان کار خارجی خوب به نظر می رسد.

شناخت بازار کار ایالات متحده یا به عبارت دیگر نحوه اخذ جاب آفر امریکا، وضعیت اشتغال در ایالات متحده و همچنین درک خوبی از نحوه فعالیت شرکت های بزرگ بسیار مهم است. خدمات، آموزش و مراقبت های بهداشتی مخابرات، فناوری اطلاعات و ارتباطات در ایالات متحده در حال رونق است. طبق قوانین کار ایالات متحده و دریافت جاب آفر یا پیشنهاد شغلی آمریکا حداکثر 5٪ از شرکت های آمریکایی می توانند جاب آفر یا پیشنهاد شغلی شما را مورد حمایت قرار دهند. حتی ممکن است بسته به شرایط ، توانایی های فردی و نوع کار ساعت کاری شما کمتر باشد.

بررسی شرایط پیشنهاد شغلی در آمریکا

بخش خدمات ستون اصلی اقتصاد ایالات متحده است و حدود 80 درصد از کل کارکنان در این بخش استخدام می شوند. بخش خدمات شامل تجارت، حمل و نقل، بیمه، رسانه، بانکداری، آموزش، اطلاعات و ارتباطات خواهد بود.

دومین بخش بزرگ در ایالات متحده صنعت است. ایالات متحده آمریکا پیشرو در صنعت مهندسی و حمل و نقل می باشد. علاوه بر این، ایالات متحده در صنایع نرم افزاری شیمیایی، پزشکی، نفت و گاز و صنایع غذایی پیشرو است. بنابراین متقاضیان عزیز با ارسال رزومه حرفه ای و قوی می توانند در زمینه های ذکر شده جاب آفر یا پیشنهاد شغلی آمریکا را دریافت نمایند.

جاب آفر یا پیشنهادی شغلی آمریکا
جاب آفر یا پیشنهادی شغلی آمریکا

انواع ویزای کار در آمریکا چیست؟

ایالات متحده بزرگترین اقتصاد جهان را دارد و رونق این صنعت بسیاری از افراد را وادار کرده است که از طریق آژانس های کاریابی در ایالات متحده به دنبال کار باشند و در نتیجه در این کشور حقوق دریافت کنند. متقاضیان خارجی که برای ویزای کار یا دریافت جاب آفر و پیشنهاد شغلی آمریکا درخواست می کنند برای دریافت ویزا با چندین گزینه روبرو خواهند شد. در ادامه متداول ترین انواع ویزای کار و جاب آفر آمریکا آمده است.

  1. ویزای غیر مهاجرتی موقت
  2. کارگران دائمی (مهاجر)
  3. بازدیدهای تجاری موقت
  4. دانش آموزی یا دانشجویان

هر یک از این ویزاها برای متقاضیانی صادر می شود که مایل به کار در ایالات متحده برای مدت زمان مشخصی هستند. بنابراین استخدام برای مدت معین یکی از شرایط اخذ ویزای کار  و دریافت جاب آفر و پیشنهاد شغلی آمریکا خواهد بود. طبق قانون کار ایالات متحده ، کارفرما باید از طریق آژانس کاریابی آمریکا یا موارد دیگر برای استخدام درخواست دهد.

چگونه پیشنهاد شغلی و یا جاب آفر آمریکا را دریافت کنیم ؟

یکی از شرایط درخواست ویزای کار وجود پیشنهاد شغلی از سوی کارفرما در داخل کشور است. همچنین می توانید برای ویزای مهاجرتی آمریکا اقدام کنید. اگر برای ویزای دانشجویی اقدام می کنید باید مدرک معتبری از یک دانشگاه اروپایی یا آمریکایی ارائه دهید.

مراحل یافتن شغل در آمریکا

  • از طریق دوستان و آشنایان
  • آژانس های کاریابی آنلاین
  • استفاده از شرکت های کاریابی
  • بررسی بازار کار

قبل از اینکه به سراغ مشاغلی برویم که می توان از طریق آن ها پشنهاد شغلی در آمریکا را دریافت کرد ، باید نحوه ورود به این کشور و همچنین افزایش شانس یافتن شغل در آمریکا را بررسی کنیم.

بهترین راه برای رفتن به آمریکا چیست ؟

یکی از شرایط درخواست ویزای کار وجود پیشنهاد شغلی از سوی کارفرما در آمریکا است. اگر در ابتدای کار خود این پیشنهاد شغلی را داشته باشید ، برای دریافت ویزای کاری باید قرارداد سالانه با کارفرما امضا کنید. جاب آفر یا پیشنهاد شغلی آمریکا باید ظرف مدت 3 ماه به طور رسمی در کشور اعلام شود و در صورتی که جویای کار در کشور وجود نداشته باشد باید ظرف مدت 3 ماه شغل در اتحادیه اروپا آگهی شود و در صورت عدم وجود کارجو ، می توانید برای این کار اقدام کنید. به طور کلی ، شانس شما برای یافتن شغل از این طریق زیر 20٪ است.

در این صورت باید به دنبال راهی باشید تا شانس خود را برای یافتن شغل در این کشور افزایش دهید و تا حدودی وارد این کشور شوید. یکی از شرایطی که این احتمال را افزایش می دهد ، درخواست ویزای دانشجویی است زیرا زمانی که در آن کشور فارغ التحصیل شوید ، شانس بیشتری برای یافتن شغل در آن کشور خواهید داشت.

یکی از مهم ترین مواردی که در جستجوی کار باید به آن توجه کنید مصاحبه است و زمانی که در این کشور هستید یا تحصیل می کنید ، شانس بیشتری برای گذراندن این مصاحبه حضوری خواهید داشت.

راه های یافتن شغل پس از ورود به این آمریکا

از جمله مشاغلی که در ایالات متحده یافت می شود ، موقعیت هایی است که در آن شما با مشتریان زیادی تماس خواهید داشت. در حقیقت برای یافتن این شغل باید سطح زبان خوبی داشته باشید. همچنین یکی از راه های دیگری که به شما در اخذ جاب آفر یا پشنهاد شغلی آمریکا کمک می کند گذراندن دوره های کارآموزی است که پس از آن می توانید شغلی با حقوق ساعتی 20 دلار پیدا کنید. در نتیجه با فارغ التحصیلی از دانشگاه های اروپا و آمریکا و یا با گذراندن دوره های کارآموزی و تخصصی در این کشورها شانس بیشتری برای یافتن شغل در مقایسه با افراد دیگر خواهید داشت.

جاب آفر یا پیشنهادی شغلی آمریکا
جاب آفر یا پیشنهادی شغلی آمریکا

جستجوی کار در آمریکا

یافتن شغل در ایالات متحده ، به ویژه در سال های اولیه زندگی در آمریکا ، می تواند برای بسیاری چالش برانگیز باشد. برخی افراد به ساعت کار توجه می کنند ، در حالی که برخی دیگر با وجود تجربه زیاد قادر به یافتن کار نیستند. همچنین نداشتن مدرک دانشگاهی آمریکایی دلیل اصلی رد رزومه نیست ، هر چند داشتن مدرک دانشگاهی آمریکا برای دریافت جاب آفر یا پشنهاد شغلی کمک زیادی به شما می کند. اما واقعیت این است که بعد از چندین سال تحصیل در دانشگاه ، تجربه کاری و توانایی حرف اول را می زند و دانشگاه محل تحصیل در مرحله بعد خواهد بود. هزاران کالج و دانشگاه دولتی و خصوصی در آمریکا وجود دارد که برخی از آنها قابل مقایسه با دانشگاه های ایران نیستند.

چگونه در آمریکا پیشنهاد شغلی یا جاب آفر دریافت کنیم؟

نکته این است که ایالات متحده یک اقتصاد آزاد و رقابتی است. این رقابت در همه زمینه ها اعم از کسب و کار و کاریابی قابل مشاهده است و هرکس برنده این رقابت باشد می تواند توجه دیگران را به خود جلب کرده و محصولات یا خدمات خود را بفروشد. بنابراین اگر به دنبال کارفرمایی هستید که رقیب فردی باشد که در ایالات متحده متولد و بزرگ شده است ، فرهنگ محلی را می شناسد و بدون مشکل انگلیسی صحبت می کند تنها در صورتی موفق خواهید شد که تجربیات خود را به اشتراک بگذارید.

زمانی که برای شغلی رزومه ارسال می کنید باید بدانید که رزومه شما با صدها یا شاید هزاران رزومه دیگر که از سراسر آمریکا برای این شرکت ارسال می شود مقایسه خواهد شد و برای بدست آوردن این شغل باید با آنها رقابت کنید. بسیاری از شرکت ها از خدمات واسطه ها برای استخدام فرد متقاضی و یافتن فرد مناسب استفاده می کنند. بنابراین ، بسیار مهم است که چگونه روال دریافت پیشنهاد شغلی خود را سازماندهی کنید و از چه کلمات و عباراتی برای توصیف تجربه  و رزومه خود استفاده می کنید. به یاد داشته باشید که رزومه شما مانند ویترینی است که به کارفرما کمک می کند تا توجه شما را جلب نماید یا خیر.

در بسیاری از موارد، تجربه شما بهتر و بیشتر از شغلی است که برای آن درخواست نموده اید. به یاد داشته باشید شرکت ها به دنبال فرد مناسب برای انجام وظایفی هستند که در شرح شغل توضیح داده شده است نه بیشتر و نه کمتر ، زیرا آنها نمی خواهند برای مهارت ها و تجربه حرفه ای شما هزینه بیشتری بپردازند و همچنین نمی خواهند برای استخدام افراد بی تجربه هزینه ای پرداخت نمایند. بنابراین مطمئن شوید که در رزومه خود تجربیاتی را درج کنید که با شرح شغل شما مرتبط است و به شما در یافتن شغل کمک می نماید.

حال با توجه به موارد فوق اگر همچنان در حال تهیه رزومه با فرمت ایرانی هستید و یا نمی دانید چگونه برای شغل مورد نظر رزومه بنویسید، پیشنهاد می کنیم از تجربیات یک متخصص در این زمینه بهره ببرید و هزینه آن را بپردازید. البته در صورت لزوم ، بسیاری از شرکت های کاریابی دارای بخش‌ هایی هستند که به شما در نوشتن یا بهبود رزومه کمک می ‌کنند و نکاتی را به صورت رایگان برای امتحان کردن شما ارائه می‌ دهند.

به یاد داشته باشید ، ارسال یک نامه همراه با رزومه بسیار مهم است. در این نامه ، لطفاً موقعیت شغلی مورد درخواست خود و خلاصه ای از تجربیات خود را که به شما امکان می دهد برای این شغل درخواست دهید ذکر کنید. حتما این نامه را برای مشاغل مختلفی که رزومه خود را ارسال می کنید اعمال کنید و از یک نامه برای مشاغل مختلف استفاده نکنید. اگر نمی دانید که چگونه این نامه را بنویسید حتماً نمونه های موجود در اینترنت را بررسی کنید یا از یک متخصص در این زمینه کمک بگیرید.

راه های یافتن شغل در آمریکا

با کمک دوستان و آشنایان

یکی از بهترین راه ها برای یافتن شغل کمک گرفتن از دوستانی است که در شرکت های آمریکایی کار می کنند ، از تجربه شما آگاه هستند و حاضرند ریسک معرفی شما را به عنوان یک فرد با تجربه به رئیس خود بپذیرند. در این صورت رزومه شما خیلی سریع تر از سایر رزومه ها به دست تصمیم گیرنده می رسد و شانس دریافت جاب آفر یا پیشنهاد شغلی بیشتر می شود.

حضور در مجالس ایرانی

مانند بسیاری دیگر از ساکنان ایالات متحده صاحبان مشاغل ایرانی میهمانی می گذارند و به صورت دوره ای با یکدیگر ملاقات می کنند. به عنوان مثال صاحبان مشاغل ایرانی در ایالت های اونگ و کالیفرنیا در رویدادی به نام نیپاک گرد هم می آیند و با یکدیگر آشنا می شوند. این جلسات می تواند راهی برای یافتن کار در ایالات متحده باشد. به یاد داشته باشید این آشنایی می تواند آغازی برای همکاری شما با آن شرکت باشد. بنابراین، وقتی با افراد ملاقات می کنید، در نظر داشته باشید که تجربه و دانش شما چه ارزشی برای طرف مقابل خواهد داشت.

سایت های کاریابی به زبان انگلیسی

اگر دوستی برای ملاقات ندارید رزومه خود را در وب سایت های مختلف (به زبان انگلیسی) مانند Monster، Career و غیره و سایر وب سایت های مرتبط با حوزه کاری خود به اشتراک بگذارید. یک پروفایل لینکدین برای خود بسازید (اگر ندارید)، آن را به روز کنید و سعی کنید با کارفرمایان مختلف ارتباط برقرار کنید. گروه های کاری مختلف را پیدا کنید و سعی کنید در جلسات شرکت کنید. بنابراین ، شما دایره افرادی را که در آمریکا می شناسید افزایش می دهید و احتمال اینکه آنها شما را با فردی در محل کار آشنا کنند افزایش می یابد.

بسیاری از شرکت ها به شما این امکان را می دهند که رزومه کاری خود را در به ایمیل شخصی کارفرما ارسال کنید ، که می تواند کار شما را یک قدم جلوتر ببرد. سایت دیگری که میزبان مشاغل محلی است craigslist.org می باشد و مشاغل مختلف را بر اساس دسته بندی های مختلف فهرست می کند. بسیاری از این مشاغل توسط خود شرکت ها میزبانی می شوند و این واقعیت که هیچ واسطه ای بین آنها وجود ندارد و شانس موفقیت شما را در جستجوی کار افزایش می دهد.

جاب آفر یا پیشنهادی شغلی آمریکا
جاب آفر یا پیشنهادی شغلی آمریکا

استفاده از شرکت های کاریابی

بسیاری از کارفرمایان از شرکت های کاریابی برای یافتن متقاضیان مناسب استفاده می کنند. شرکت های کاریابی در ازای یافتن فرد مناسب از کارفرما پاداش دریافت می کنند. شما می توانید کارفرمایانی را که به طور خصوصی کار می کنند ، مثلاً در لینکدین ، پیدا کنید و برای آنها درخواست ارسال کنید. شرکت های کاریابی معمولاً یک وب سایت نیز دارند و شما می توانید رزومه خود را در وب سایت آنها به اشتراک بگذارید تا در صورت نیاز به شغل شما ، به شما ایمیلی در خصوص استخدام ارسال خواهند کرد. افراد یا شرکت ‌های دیگری هستند که در ازای دریافت هزینه برای شما شغلی پیدا می‌ کنند که در صورت نیاز به استفاده از خدمات آن‌ها می‌توانید مورد ذکر شده را در نظر بگیرید.

آگهی های شغلی

هنگامی که به دنبال کار در ایالات متحده هستید ممکن است با آگهی های شغلی در محلی که در آن زندگی می کنید نیز مواجه شوید. این آگهی ها به صورت مستقیم توسط شرکت های بزرگ یا شهری که در آن زندگی می کنید ارائه می شوند. بنابراین شما می توانید در مورد موقعیت های کاری موجود پرس و جو کنید و در مورد خود و مهارت های خود با کارفرما صحبت کنید. پیشنهاد می کنیم حتما چندین نسخه از رزومه خود را همراه با اطلاعات تماس همراه داشته باشید تا در صورت لزوم بتوانید آنها را در اختیار شرکت ها قرار دهید.

مصاحبه کاری آمریکا

اگر رزومه شما توسط کارفرما مورد تائید قرار گرفته است و برای مصاحبه دعوت شده اید ، به یاد داشته باشید که اکنون زمان آن است که خود را نشان دهید. مطمئن شوید که دقیقاً می دانید چه چیزی در رزومه خود نوشته اید و چرا آن را نوشته اید. به نمونه های مختلفی از کارهایی که انجام داده اید فکر کنید و سعی نکنید خودتان را کمتر یا خیلی بیشتر از آنچه واقعا هستید تصور کنید.

به یاد داشته باشید که باید برای شرکت مفید واقع شوید و کارفرمایان می خواهند مطمئن باشند که حضور شما در شرکتشان سودمند خواهد بود. سعی کنید در طول دوران مصاحبه با طرف مقابل ارتباط چشمی برقرار کنید. حتما قبل از رفتن به مصاحبه اطلاعات کاملی در مورد شرکت بدست آورید و در طول مصاحبه سوالاتی بپرسید که نشان دهنده علاقه و تمایل شما به کار و موثر بودن در شرکت باشد.

فراموش نکنید که در پایان مصاحبه اعلام کنید که به این کار علاقه دارید و درخواست کار دهید. همچنین کارفرما در طول دوران مصاحبه می خواهد مطمئن شود که با استخدام شما می تواند به هدف خود برسد و به شهرت او به عنوان فردی که شما را استخدام کرده آسیب نرسد. در پایان مصاحبه حتماً کارت مصاحبه دریافت کنید و در بازگشت از مصاحبه حتماً برای او نامه تشکر ارسال کنید. این نامه به شما کمک می کند تا همانند فردی با اخلاق و سازگار به نظر برسید و نام خود را در حافظه مصاحبه کننده ثبت کنید.

جاب آفر یا پیشنهاد شغلی آمریکا

بسیاری از مردم از این که متوجه می شوند قبل از گرفتن گرین کارت به دریافت پیشنهاد شغلی نیاز دارند شگفت زده می شوند. دلیل این امر این است که شما فقط گرین کارت می گیرید زیرا هیچ کارگر آمریکایی نمی تواند کار شما را انجام دهد ، در واقع آمریکا به خاطر شما گرین کارت صادر نمی کند بلکه به خاطر منافع کشور و پیشرفت در صنعت گرین کارت صادر می کند. پیدا کردن کارفرمایی که به شما کمک کند کارت سبز خود را دریافت کنید ، ممکن است کمی مشکل باشد. این فرآیند گواهی اشتغال نامیده می شود که طی آن کارفرما باید اعلام کند که هیچ کارگر آمریکایی نمی تواند کار شما را انجام دهد.

او همچنین باید اطلاعاتی در مورد صورت های مالی و اظهارنامه مالیاتی شرکت ارائه دهد. اگر ویزای غیر مهاجرتی ندارید کارفرمای شما باید کمی صبر نشان دهد. در غیر این صورت تا زمانی که درخواست گرین کارت را تکمیل نکنید نمی توانید شروع به کار کنید. این امر با توجه به ملیت و مدرک تحصیلی شما می تواند از چند ماه تا چندین سال طول بکشد اگرچه ممکن است کارفرما به شغل شما نیاز داشته باشد. او تمام موقعیت های شما را مدیریت نموده و با شما همکاری خواهد کرد.

آیا می توانیم با ویزای جاب آفر آمریکا ویزای همراه دریافت کنیم؟

متقاضیانی که برای ویزای کار ایالات متحده درخواست می کنند هنگام ورود به بازار کار ایالات متحده ، می توانند به همراه همسر و فرزندان زیر 18 سال خود برای ویزا اقدام کنند. اما خواهر و برادر و والدین متقاضی نمی توانند در گروه باشند. یکی از مهم ترین شرایط اخذ ویزای همراه ، اخذ ویزای کار توسط متقاضی می باشد. این بدان معناست که متقاضی می تواند یک تا دو ماه پس از ورود به ایالات متحده برای ویزای همراه اقدام کند.

بهترین و سودآورترین شغل در آمریکا چیست؟

چندین شغل در ایالات متحده وجود دارد که می توانید به عنوان یک جویای کار بین المللی از بین آنها شغل مورد نظر خود را انتخاب کنید. برخی از این مشاغل بسیار پردرآمد هستند و می توانند هزینه های بالای زندگی در ایالات متحده را جبران کند.

  • متخصصان کامپیوتر و سیستم های اطلاعاتی 136280 دلار
  • متخصص زنان و زایمان 214,750 دلار
  • مهندسان نفت 147520 دلار
  • متخصص بیهوشی 246320 دلار
  • روانپزشکان 182700 دلار
  • مدیران ارشد 180700 دلار
  • خلبان هواپیما 131760 دلار
  • مدیران فروش 126040 دلار
  • جراحان 240,440 دلار
  • وکلا 133470 دلار

لازم به ذکر است که میانگین حقوق در شهرهای مختلف آمریکا بسیار متفاوت است.

جاب آفر یا پیشنهادی شغلی آمریکا
جاب آفر یا پیشنهادی شغلی آمریکا

فرآیند پیشنهاد شغلی ایالات متحده آمریکا

آیا از تجربه و سابقه کاری خوبی برخوردار هستید ؟ برخورداری از تجربه و سابقه کاری خوب برای پیشنهاد شغلی که می خواهید دریافت کنید ضروری است. به عنوان مثال ، اگر شما یک دانشمند هسته ای واجد شرایط هستید، اما اگر پیشنهاد شغلی برای مدیریت یک نانوایی در آمریکا را دارید ، نمی توانید از آن پیشنهاد برای دریافت گرین کارت استفاده کنید زیرا تجربه ای در اداره نانوایی ندارید. در عین حال شاید هوش ذاتی و دانش عمومی شما اجازه دهد که یک شیرینی فروشی نیز راه اندازی کنید.

اعتماد به نفس صداقت و غیرت ویژگی هایی هستند که کارفرمایان انتظار دارند ، اما کمک زیادی برای ورود به ایالات متحده نمی کند اخذ جاب آفر یا پیشنهاد شغلی به سابقه شغلی شما مرتبط خواهد بود. بهتر است قبل از شروع کار با کارفرما، تجربه کاری یا تحصیلات لازم را داشته باشید. اگر در حین کار به مطالعه یا ورزش ادامه دهید مشکل ساز خواهد بود زیرا یک کارگر آمریکایی ممکن است فرصتی را داشته باشد که شما دارید بنابراین اولویت بندی کنید.

از طرف دیگر کارفرما اجازه ندارد شما را برای انجام تمام کارها و حذف افراد دیگر استخدام کند. به عنوان مثال ، اگر کارفرما شما را به عنوان یک درمانگر استخدام نماید اما سپس بیان کند که شما نیز باید تاریخ هنر رنسانس را بدانید این موضوع خیلی عجولانه و غیرمنطقی است مگر اینکه بتواند دلیل خوبی برای این کار پیدا کند. چه کسی باید به دنبال یافتن شغل در آمریکا باشد ؟ کسانی که نیاز به کار دارند و سطح حرفه ای ندارند باید برای کار اقدام کنند. کارفرمایی را در وب سایت دولتی پیدا کنید که واجد شرایط استخدام کارگران با تجربه کمتر نباشد.

جاب آفر یا پیشنهاد شغلی آمریکا

کارفرمایان معمولا برای افرادی که برای گرین کارت اقدام می کنند و به شغل نیاز دارند شرایط خاصی را تعیین می کنند. مثلاً دانش زبان خارجی که متأسفانه به دلیل نداشتن این حالت بسیاری از آن ها کنار گذاشته شده اند. در نتیجه قانون می گوید که نیاز به زبان در صورتی که یک نیاز اساسی در تجارت نباشد ، نمی تواند شرط کاریابی باشد. این وضعیت چندان امیدوار کننده نیست زیرا یک کارفرما با توجه به عواملی مانند نوع کار (مترجم) یا کاری که نیاز به ارتباط با اکثریت مشتریان یا سایر کارکنان دارد ، به راحتی می تواند نشان دهد که زبان خارجی جزوه الزامات شغلی او می باشد.

به کارفرمایتان چه بگویید ؟ هنگامی که به دنبال جاب آفر یا پیشنهاد شغلی آمریکا هستید کارفرمایی پیدا خواهید کرد که تمام خطرات قانونی ممکن را برای کمک به شما در گرفتن گرین کارت خود متحمل می شود و برای گرفتن گواهی از محل کار باید هزینه ای بپردازد پس حقوقی به شما نمی دهد و زمانی که شما شروع به کار کردید کارفرما حق دارد حقوق شما را طبق معمول تعیین کند. همچنین کارفرما حق دارد به هر دلیلی درخواست گرین کارت را لغو کند و با دریافت گرین کارت می تواند شما را برای همیشه اخراج کند.

آیا کارفرما نمی تواند یک کارگر ماهر آمریکایی پیدا کند ؟ سیاستمداران در ایالات متحده اصرار دارند که اگر شهروندان آمریکایی باشند ، استخدام خارجی ها برای آنها آسان نیست. برای کاهش این فشار قانون کارفرمایانی را که برای کارگران خارجی درخواست گواهی کار می دهند ، تحت پیگرد قانونی قرار می دهد.